logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۵۶۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

راه اصلاح کشور شرکت در انتخابات است

راه-اصلاح-کشور-شرکت-در-انتخابات-است-
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات برنامه چیده است گفت: راه اصلاح کشور شرکت در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته طارم با بیان اینکه بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که امسال خیلی حساس بوده و همه باید در انتخابات شرکت کنند و انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است گفت: راه اصلاح کشور شرکت در انتخابات است همانطور که مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت نمودند و با حضور خود سیلی محکمی بر دهان دشمنان زدند سیلی محکمی نیز در پای صندوق‌های رای بر دهان دشمنان و بد خواهان نظام خواهند زد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: اختلافات سلیقه‌ای و سیاسی نباید حضور ملی را کمرنگ کند از تهمت و توهین به یکدیگر باید اجتناب نمود زیرا این حرکت‌ها انتخابات را بی برکت می‌کند. 

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: ویژگی نماینده اصلح باید کارآمد برای مدیریت، شجاعت در عمل، خستگی ناپذیر و دارای همت جهادی باشد و  بنا به فرموده مقام معظم رهبری؛  نزدیک قلعه هستیم و خستگی ممنوع است. 

وی گفت: دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است و عده‌ای قصد دارند در انتخابات مردم را مایوس و بی‌اعتماد کنند و در مقابل دشمنان باید جهاد تبیین کرد چراکه دشمن به دنبال ایجاد دو قطبی سازی در کشور است.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به اینکه امروز با کشته و مجروح شدن بیش از 100 هزار نفر از مردم بی‌گناه غزه اعم از زنان و کودکان غیر نظامی گفت: بار دیگر اسرائیل با حمایت‌های آمریکا و غرب به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است. 

حجت‌الاسلام منصوری افزود: ترامپ چند روز قبل اعلام کرد که حامیان حماس باید از دانشگاه و مدارس کشورمان اخراج کنیم. امروز آمریکا و انگلیس و بسیاری از کشورها اروپایی دستشان به خون افراد بیگناه آلوده است و می‌توان فهمید که نظم کنونی جهان نظمی باطل و غیر قابل دوام است و از بین خواهد رفت. 

وی اضافه کرد: تبریک پیشاپیش ولادت یگانه منجی عالم بشریت مهدی مولود(عج) و هفته سربازان گمنام که مجاهدت‌های ایشان خاموش است و شبانه روزی در جهت تامین امنیت با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی مبارزه می‌کنند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: روز امور تربیتی و تربیت اسلامی از کارهای شهیدان رجایی و با هنر است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان شهید فهمیده‌ها، شهید حججی‌ها، شهید علی وردی‌ها و سایر شهدای والامقام را الگوی خود قرار دهند.        

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر