logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۵۵۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

مردم با حضور در صحنه انتخابات دشمنان را ناامید می‌کنند

مردم-با-حضور-در-صحنه-انتخابات-دشمنان-را-ناامید-می‌کنند
امام جمعه قیدار با بیان اینکه مردم با حضور در صحنه انتخابات دشمنان را ناامید می‌کنند گفت: دشمنان همواره با صحنه‌هاي زيباي حماسه‌های بی‌نظیر مردم ايران روزي هزار بار مي‌ميرند و اميدي به زنده شدن ندارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، حجت‌الاسلام علی موسوی امام جمعه قیدار در خطبه‌های نماز جمعه باتشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایَی22 بهمن اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن 1402 را می‌توان میثاق دهه هشتادیها و نودیها با انقلاب اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مردم عزیز ایران با خلق حماسه ماندگار دیگری باز تمام معادلات و تحليل‌های رسانه‌هاي معاند نظام جمهوری اسلامی ایران را به هم ريختند و مشت کوبنده‌ای بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زدند و  نشان دادند که همچون 44 سال گذشته مثل کوه در صحنه حاضرند و از آرمان های انقلاب عقب نشینی نکرده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: در گفتمان جمهوری اسلامی، این مردم اند که کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست هستند، به امید خدا  در این دو انتخابات سرنوشت ساز پیشرو نیز، مردم بزرگوار حق و تکلیف خود را در انتخابات می‌شناسند و برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند کرد.

وی افزود: انتخابات نمايشگاه خواستن، توانستن و داشتن یک ملت بی نظیر در تاریخ است که همیشه بصیرت و لحظه شناسی ودر صحنه بودن خود را به رخ جهانیان کشیده است.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات به منزله یک خون تازه‌اي در پيكر انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است و حضور باشكوه در انتخابات يعني، اقتدار و عزت یعنی ايران قوی اسلامي.

وی اضافه کرد: حضور ما در پاي صندوق‌هاي رأي يعني، خشنودي شهدا و امام راحل و حضور در صحنه انتخابات تيشه‌اي بر ريشه اميد دشمنانِ كشور ماست كه هميشه در انتظار شكست ما هستند و هربار كه محكم‌تر به ميدان آمديم، بدخواهان و دشمنان ما سست‌تر و لرزان‌تر شده‌اند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: حضور يك روزه پاي صندوق‌هاي رأي همه تلاش‌ها و هزینه‌ها و محاسبات چندساله دشمن را در هم‌ مي‌شكند.

وی افزود: حضور در صحنه انتخابات خط قرمزی بر نقشه شوم تمام دشمنان ايران است، دشمناني كه همواره با صحنه‌هاي زيبای حماسه های بی‌نظیر مردم ايران روزی هزار بار مي‌ميرند و اميدي به زنده شدن ندارند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: ملت فهيم ايران ثابت كرده‌اند حتي در مواقع حساس و نفس‌گير، هيچ‌گاه صحنه‌ها را خالي‌ نمي‌كنند و دنيا بداند و جهان مطمئن باشد كه در سخت‌ترين شرايط شجاعانه و با دلي سراسر ايمان به خدا در صحنه حاضر مي‌شويم و از هيچ چيز هراس نداريم.

وی افزود: انتخابات میدان بزرگ مسابقه است اما مسابقه به شکل اسلامی نه به شکل غربی که در آن هدف وسیله توجیه می‌کند و از هر راهی حتی راه‌های غیر اخلاقی و غیر انسانی برای رسیدن استفاده می‌شود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: در میدان بزرگ انتخابات هدف باید رضای خدا و خدمت به خلق باشد نه رسیدن به مقام و قدرت و دنیا، در این میدان باید اخلاق اسلامی حاکم باشد و از هر گونه بد اخلاقی پرهیز شود.

وی افزود: کاندیداها و طرفدارانشان باید بدانند علاوه بر این که رفتارهایشان زیر نظر خدا و ملائکه الهی و اولیای الهی است تک تک مردم هم آن ها را زیر ذره بین دارند، به کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند از قانون تبیعت نمی‌کنند و مسائل شرع و حقوق مردم را مراعات نمی‌کنند، دیگران را تخریب می‌کنند و پایبند به خطوط قرمز نظام نیستند قطعا رای نخواهند داد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: اگر همه شاخصه‌های که در مورد کاندای اصلح از سوی حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای بیان شده جمع کنیم می‌شود انقلابی، کاندایدای اصلح کسی است که انقلابی باشد، همه انبیاء و اولیای الهی انقلابی بودند و انقلابی مواضع صریح و روشن دارد بدون بیان صریح مواضع، انقلابی‌گری امکان پذیر نیست.

حجت‌الاسلام موسوی خارنشان کرد: کسی که با پول و فریب و تزویر و نفاق رای جمع کند به درد نظام و مجلس انقلابی نمی‌خورد.

وی به 11شعبان ولادت باسعادت حضرت على اكبر(ع) و روز جوان‏ اشاره کرد و گفت: حضرت علی اکبر(ع)، حق مدار بود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: روز ولادت حضرت علی اکبر روز جوان نام گذای شده است، از دیدگاه اسلام دوران جوانی نقش بسیار مهم و سازنده در شکل گیری مثبت شخصیت انسان و جامعه دارد و در قرآن كريم جوانان شايسته‌ای ؛ مثل جوانان اصحاب كهف و برخى از پيامبران جوان به عنوان الگو معرفی شده است.

وی افزود: دوران جوانی بهترین و طائی ترین دوران عمر انسان است و بهترین فصل جهاد اکبر و خود سازی است که البته باید توجه داشت كه دوران جوانى ماندگار نيست و اميرالمومنين علی(ع) چه زيبا فرمودند كه جوانى پلى ميان كودكى و پيرى است و این فرصت مثل ابر در حال گذر در حال عبور است.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه تحق آرمانها و اصول انقلاب اسلامی است شاهبیت و جان کلام بیانیه، به نقش بی بدیل جوانان در تمدنسازی نوین اسلامی اشاره می‌کند.

وی افزود: مخاطب اصلى بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامى جوانان هستند.

امام جمعه قیدار گفت: يادآورى اين نكته بسيار حائز اهميت است اگر نتوانيم از این ظرفيت و پتانسيل عظیم جوانان بهره ببريم، ديگر فرصت جبران نداريم و حسرت خواهیم خورد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها خاطرنشان فرمودند: مسؤولان از ظرفيت جوانان و نخبگان بهره بگيرند و از آنان در مسئوليت‌هاى مهم و اساسى استفاده كنند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: فرصت جوانی مثل سکوی پرش است که می تواند کشور را به اهداف عالیه خود به صورت جهشی بالا ببرد.

وی افزود: جوانان ايران اسلامى از بهترین و با استعداد ترین و خلاق ترین جوانان هستند و  مسئولان باید در حمايت از جوانان همت بیشتری به خرج دهند و نبايد فقط در همايش‏‌ها و رسانه‏‌ها از آنان ياد كنند و نگاه مسئولان به جوانان، باید نگاه واقع‏‌گرايانه و آينده‌‏محور باشد نه نگاه فردى و سليقه‏‌اى.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر