logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۵۵۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

سرنوشت چند ساله کشور در انتخابات رقم می‌خورد

سرنوشت-چند-ساله-کشور-در-انتخابات-رقم-می‌خورد
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف باعث ناامیدی دشمنان است گفت: سرنوشت چند ساله کشور در انتخابات رقم می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مثال‌زدنی است گفت: برخی رسانه‌های استکباری این حضورمیلیونی و معنادار را شگفت انگیز و برخی دیگر حضور میلیونی را حضور ده‌ها هزار نفری توصیف کردند و مردم به وظیفه خود خوب عمل نموده و نوبت مسئولین است که بیشتر به مردم خدمت کنند.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: صدای ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حمایت از انقلاب، مخالفت با توطئه‌های دشمنان و امیدواری به حل مشکلات کشور با نگاه به درون و اعتماد به کارگزاران انقلابی است و از همه اقشار در این روز مبارک آمده بودند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: یکی از پیام‌های مهم این راهپیمایی عظیم اعلام وفاداری و دفاع از انقلاب است.  

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: ملت ایران حل مشکلات کشور را در تسلیم در برابر دشمنان نمی‌دانند بلکه حمایت و پشتیبانی از کارگزاران انقلابی و جهادی می‌دانند.

وی گفت: انتخابات 11 اسفند ماه با حضور گرم و پر شور ملت ایران برگزار خواهد شد و در این دوره هم انتخابات مجلس شورای اسلامی و هم مجلس خبرگان رهبری انجام می‌گردد و برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند نمود.

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: با همه مشکلات و دشواری‌های اقتصادی و معیشتی مردم از اصل نظام و انقلاب دفاع می‌کنند و در برابر تهدیدهای دشمنان ناامید نمی‌شوند.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: پیشاپیش ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک عرض می‌کنم برای جوانان امروز بهترین شاخصه حضرت علی اکبر(ع) است و حق شناسی، حق مداری و حق محوری از مشخصه بارز ایشان است.

وی ابراز کرد: تشکر و قدردانی از حضور گرم و پرشور ملت ایران بخصوص اهالی با بصیرت شهرستان طارم در راهپیمایی 22 بهمن امسال که حماسه دیگری خلق کردند، دارم.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: دشمنان در تلاش هستند مشارکت مردم در عرصه انتخابات پایین باشد تا بتوانند زمینه تضعیف نظام را فراهم نمایند. اما مردم هوشمند ایران در این مرحله هم با حضور پر شور خود نقشه‌های شوم دشمنان را بر آب خواهند کرد.

 حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: سرنوشت چندساله کشور در انتخابات رقم می‌خورد و «الیلة الغدر» نظام اسلامی است و دشمنان در صدد هستند به کشور ضربه بزنند این در حالی است که به انتخابات و رای مردم در کشور خود ارزشی قائل نیستند ولی انتخابات کشو ما برای آنها مهم است.

 امام جمعه طارم با تحلیل حمله رژیم جعلی به رفح، بیان کرد: کنترل و محاصره کامل غزه و منع از ورود کمک‌های بشردوستان و نظامی به غزه از اهداف رژیم بود؛ این در حالی است که این حمله در عمل، صرفاً جبهه مقاومت علیه رژیم را گسترده خواهد کرد و نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی نه تنها به اهداف خود نخواهد رسید بلکه با تهدید هر چه بیشتر منافع آمریکا و دیگر کشورهای محور استعمار در منطقه، فشارها برای کنترل نتانیاهو بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر