logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۵۴۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر:

1800 رأی اولی امسال در انتخابات ابهر شرکت می‌کنند

1800-رأی-اولی-امسال-در-انتخابات-ابهر-شرکت-می‌کنند
معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ابهر گفت: هزار و ۸۰۰ نفر در شهرستان ابهر رأی اولی داریم که امسال نخستین حضور در یک مشارکت سیاسی مهم و تأثیرگذار را تجربه می‌کنند.

اکبر طاهری‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: هزار و ۸۰۰ نفر در شهرستان ابهر رأی اولی داریم که امسال نخستین حضور در یک مشارکت سیاسی مهم و تأثیرگذار را تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین قشرهای مختلف جامعه است، رأی اولی‌ها آغازگر حرکتی برای ادامه مسیر انقلاب، خون شهدا و رشد و تعالی کشور هستند.

طاهری‌زاده افزود: نوجوانان و جوانان با توجه به اقتضای زمان تأثیرگذار در سرنوشت کشور هستند چه در زمان جنگ تحمیلی که جان خود را فدا کردند و چه اکنون که با حضور و مشارکت حداکثری در آینده سیاسی کشور نقش اساسی ایفا می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار با بیان اینکه رأی اولی‌ها علاوه بر مشارکت حداکثری باید حلقه اتصال مدرسه، خانواده و جامعه برای حضور در انتخابات باشند، بیان کرد: انتخاب فرد اصلح باید بر اساس شایسته‌گزینی باشد چرا که انتخاب فرد اصلح می‌تواند مشکلات کشور را در عرصه‌های مختلف برطرف کند.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت بالای جمعیت دانش‌آموزان ابهر اضافه کرد: به این خاطر موفقیت‌های بسیاری در عرصه آموزش و پرورش کسب شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر