logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۵۱۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده خبر داد:

برگزاری محفل بزرگ قرآنی به مناسبت دهه فجر

برگزاری-محفل-بزرگ-قرآنی-به-مناسبت-دهه-فجر-
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: با حضور قاریان برتر کشوری محفل بزرگ قرآنی به مناسبت چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بقعه حضرت قیدار نبی‌(ع) خدابنده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمونی اوقاف و امور خیریه استان زنجان؛ علی ذوالقدری به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و آغاز جشن‌های چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محفل بزرگ قرآنی روز ۱۲ بهمن در بقعه حضرت قیدار‌نبی‌ علیه‌السلام شهرستان خدابنده زنجان برگزار خواهد.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه گفت: در این محفل بزرگ از وجود قاریان بین‌المللی، کشوری و استانی از جمله استاد حامد شاکرنژاد، استاد مهدی غلام‌نژاد و استاد سید مهدی موسوی استفاده خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: این محفل با هدف ارتقای سطح قرآنی شهرستان و تشویق قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان به این فعالیت در این عرصه افتخارآمیز با همکاری قرآنی ولایت برنامه‌ریزی و تدارک شده است و که برای حضور پرشور همه مردم دو کمک هزینه سفر مشهد مقدس و هشت هدیه نقدی نیز از محل درآمدهای موقوفات این شهرستان به نفرات برنده شده در قرعه‌کشی تقدیم خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خدابنده در پایان گفت: تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به مراکز فعال دینی، فرهنگی و اجتماعی و جلب حضور و مشارکت فعالانه مردم در این اماکن مقدس از یکی اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه است که تلاش داریم با برنامه‌ریزی شایسته به این مهم دست یابیم.

در شهرستان خدابنده ۶۲ امامزاده و ۵۲۱ موقوفه وجود دارد که ۳۶۷ مورد از این موقوفات مسجد و ۴۵ نیز مورد حسینیه است، موقوفه قیدار‌نبی (ع) بزرگترین موقوفه استان نیز در این شهرستان قرار دارد که وقف بقعه حضرت قیدار‌نبی علیه‌السلام شده است و درآمد آن برای این بقعه و نیات خیر هزینه می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر