logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۵۰۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس آموزش و پرورش خرمدره خبر داد:

پیشرفت 35 درصدی پروژه مدرسه ارشاد خرم دره

پیشرفت-35-درصدی-پروژه-مدرسه-ارشاد-خرم-دره
رئیس آموزش و پرورش خرمدره گفت:مدرسه ۹ کلاسه ابتدایی ارشاد در خیابان جهاد خرمدره با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین پیشرفت کار این پروژه حدود ۳۵ درصد می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل یوسفعلی در گفتگو با نبض سحر با اشاره به فعالیت‌های عمرانی آموزش و پروزش خرمدره گفت: مدرسه ۹ کلاسه ابتدایی ارشاد در خیابان جهاد خرمدره با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین ( شرکت چینی نور شهرستان خرم‌دره) پیشرفت کار این پروژه حدود ۳۵ درصد می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به ساخت سالن ورزشی حجاب که احداث آن در قسمت ضلع شمالی دبستان عفیفه و حجاب می‌باشد که اعتبار دولتی بالغ بر یک میلیارد تومان با عنوان طرح شهید سلیمانی با مشارکت شرکت کشت و صنعت شهرستان خرم‌دره به میزان ۵۳ میلیارد تومان که در هفته معلم مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس آموزش و پرورش خرمدره گفت: مدرسه ۴ کلاسه نسیم مینو که در محوطه مدرسه ساخته می‌شود با مشارکت ۴ میلیارد تومانی شرکت صنعتی مینو که حدود ۴۰ درصد پیشرفت کار داشته است و همچنین آموزشگاه ۶ کلاسه ۲ طبقه با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع با تعهد ۳۰ در صدی خیرین روستای سوکهریز که حدود ۱۵ درصد پیشرفت کار داشته است.

یوسفعلی گفت: مدرسه ۶ کلاسه با ۲ طبقه با زیر بنای ۷۵۰ متر مربع که به صورت مدرسه خیر ساز است و اخیرا ساخت این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی افزود: ساخت این مدرسه صرفاً برای فضای آموزشی است که توسط وراث خیر بزرگوار مرحوم حاج عباس نجفی ساخته می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش خرمدره با اشاره با ساخت سالن‌های ورزشی در شهرستان خرم‌دره افزود: ساخت سالن کشتی جنب مدرسه مرصاد در خیابان دکتر حسابی با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومانی که از اعتبارات دولتی بود آغاز شده و به زودی مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار می‌گیرد و لازم به ذکر است که ورزشکاران ما در این قسمت از شهرستان صاحب سالن کشتی خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به ساخت زمین چمن مصنوعی در دبستان روزبه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان افتتاح شده بود تاکید کرد: دومین زمین چمن مصنوعی در مدرسه شاهد شهید مطهری با پیشرفت ۵۰ درصدی که زیر سازی آن انجام شده است و برای تکمیل شدن این پروژه حدود ۲۵۰ میلیون تومان  اعتبار نیاز است که از محل مشارکت‌های مردمی (توسط خیرین) تأمین خواهد شد.

یوسفعلی گفت: چمن مصنوعی برای مدارس روستایی از جمله مدرسه شهید انصاری روستای قلعه حسینیه ، زیر بنای ۶۰۰ متر مربع با مشارکت خیرین به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و اعتبار دولتی بالغ بر ۲۰۰ میلیون کلنگ زنی و ساخت آن شروع خواهد شد.

وی گفت: دبیرستان ۱۸ کلاسه فنی و حرفه‌ای در انتهای خیابان ۱۷ شهریور در زمینی به مساحت تقریبی ۲۰۰۰ متر مربع از طرف خیرین به آموزش پرورش اهدا شده است که اعتبار حدودی ۱۵ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص داده شده است که از این اعتبار در فاز اول مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان محقق شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر