logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۶۸۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بیمارستان ارتش استان زنجان خبر داد:

ارائه ویزیت رایگان برای بیماران زنجانی به مناسبت روز ارتش

ارائه-ویزیت-رایگان-برای-بیماران-زنجانی-به-مناسبت-روز-ارتش-
رئیس بیمارستان ارتش استان زنجان با بیان اینکه 29 فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است گفت: به مناسبت روز ارتش طرح ویزیت رایگان به مدت 2 روز در استان زنجان اجرا می‌شود.

مهدی خاکپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح ویزیت رایگان برای عموم مردم در بیمارستان ارتش زنجان انجام می‌شود گفت: این بیمارستان در شیفت صبح با تمامی پرسنل آماده خدمت‌رسانی به مردم در بخش‌های بیماران اورژانسی، بیماری‌های داخلی، بیماری‌های سرپایی، تزریقات و همچنین آزمایش‌های مربوط به اورژانس است.  

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این بیمارستان خدمات درمانی تخصصی از جمله رادیولوژی، ارتوپدی، اورولوژی، داخلی، جراحی عمومی، چشم پزشکی و غیره را به بیماران ارائه می‌دهد ادامه داد: در این بیمارستان خدمات اکثر جراحی‌های تخصصی انجام می‌شود.

رئیس بیمارستان ارتش استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش مردان و بخش زنان نیز این بیمارستان فعالیت درخشانی دارد عنوان کرد: تمامی بخش‌ها و همچنین بلوک زایمان در این بیمارستان دایر بوده و برای کسانی که بیمه دارند با تعرفه کمتری محاسبه می‌شود و استفاده برای عموم آزاد بوده و خدمات این بیمارستان صرفا برای نیروهای مسلح نیست.  

خاکپور در ادامه عنوان کرد: بیمارستان ارتش زنجان در شرایط بحرانی به مردم خدمات ارائه می‌دهد که این خدمات برای مواقع بلایای طبیعی از قبیل سیل و آتش سوزی‌های احتمالی را شامل می‌شود که همواره نیرو‌های ارتش در خط مقدم خدمات امداد‌رسانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌ گذشته بیمارستان ارتش زنجان در خدمات جراحی‌ اقدامات خوبی انجام داد تصریح کرد: در این حوزه این بیمارستان به لحاظ ارائه خدمات جراحی‌ پیشرفت خوبی داشته و در بین بیمارستان‌های نیرو‌ی مسلح توانستیم رتبه یک کشوری را کسب کنیم.

رئیس بیمارستان ارتش استان زنجان با بیان اینکه این بیمارستان طبق مصوبه 32 تخت خوابه بوده اما در دوران کرونا تعداد تخت‌ها افزایش یافت اذعان کرد: در دوران کرونا تخت‌های بیمارستان را افزایش داده و به 50 تخت خواب رساندیم که تمام تخت‌ها برای بیماران کرونایی بود و تمامی پرسنل نیز در خدمت این بیماران بودند.  

وی با اشاره به توسعه فضای فیزیکی این بیمارستان افزود: طبق تصمیمات گرفته شده برای سال آینده ساختمان سه طبقه بزرگ و گسترده‌تر با امکانات بیشتری احداث خواهد شد تا خدمات بهتری برای عموم مردم ارائه شود.   


 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر