logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۴۹۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور مسئولان استانی محقق شد

اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به مدال آوران زنجانی در هانگژو+عکس

اهدای-هدایای-رهبر-معظم-انقلاب-به-مدال-آوران-زنجانی-در-هانگژو+عکس
هدایای رهبر معظم انقلاب به مدال آوران زنجانی در هانگژو با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بعد از اقامه نماز جمعه به این ورزشکاران تقدیم شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی نه وار نیوز  آئین اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان و مدال آوران استان زنجان در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی هانگژو چین ظهر جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان زنجان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این آئین که بعد از نماز جمعه و در حضور نمازگزاران زنجانی برگزار شد، طی مراسمی با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان و بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هدایای ارسالی رهبر معظم انقلاب به شش مدال آور استان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین اهدا شد.

ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های آسیایی هانگژو خوش درخشیدند و موفق به کسب هشت مدال رنگارنگ (۱ طلا و ۵ نقره و ۲ برنز ) شدند.

در بازی‌های آسیایی افشین سلیمی و محسن محمد سیفی در رشته ووشو ، مهساجاور و زینب نوروزی در رشته قایقرانی و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو هم رویا سلطانی در رشته پاراکانو ، محسن بیگدلی در رشته بسکتبال با ویلچر، مدال آوران زنجانی در این رقابت‌ها بودند.

رویا سلطانی مدالش را تقدیم کادر درمان مردم مظلوم غزه کرده است و با توجه به عدم حضور محسن بیگدلی در استان، برادر وی هدیه رهبر معظم انقلاب را دریافت کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر