logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۴۹۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

قیمت خرید تضمینی گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد

قیمت-خرید-تضمینی-گندم-۱۷-هزار-و-۵۰۰-تومان-اعلام-شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از قیمت خرید تضمینی گندم با در سال زراعی جاری به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد.

روح‌الله حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار شد: برای تعیین قیمت کالاهای اساسی شورای قیمت‌گذاری تشکیل می‌شود و طبق تصمیم این شورا قیمت نهایی گندم اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در دو تا سه سال اخیر، قیمت گندم به صورت منظم و به موقع اعلام شده است و امسال نیز بعد از نشست شورای قیمت‌گذاری که متشکل از نمایندگان دولتی، اصناف، نظام مهندسی کشاورزی و نمایندگان کشاورزان بوده، قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم در سال زراعی ۳_۱۴۰۲ تعیین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال زراعی جاری قیمت خرید تضمینی گندم نسبت سال گذشته که ۱۵ هزار تومان بود، افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه این قیمت قابل تغییر نخواهد بود و تا پایان سال زراعی همین قیمت خواهد ماند، یادآور شد: معمولاً قیمت یک بار تعیین می‌شود و مورد بازنگری قرار نمی‌گیرد.

حسنی در پاسخ به سوالی در خصوص تاثیرگذاری شرایط استانی و بومی در این قیمت‌گذاری گفت: قیمت به صورت یکپارچه برای کل کشور تعریف می‌شود البته قیمت نهاده‌ها نیز به صورت یکپارچه برای کل کشور یکسان بوده و طبیعی است که این قیمت برای کل کشور و به صورت واحد تعیین شود. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر