logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۴۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد:

امضا تفاهم‌نامه همکاری احداث طرح کارخانه فرآوری طلا در زنجان

امضا-تفاهم‌نامه-همکاری-احداث-طرح-کارخانه-فرآوری-طلا-در-زنجان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در سفر رئیس جمهور به زنجان تفاهم‌نامه همکاری اجرای احداث طرح کارخانه فرآوری طلا و چند تفاهم‌نامه دیگر امضا شد.

مجید گلشنی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: رئیس جمهور در راستای بررسی کارشناسی و فعالسازی 10 معدن راکد در استان دستور صادر کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی مجدد این معادن، شاهد افزایش ذخایر معدنی و توسعه قابل توجه بخش معدن در استان خواهیم بود، گفت: معادن می‌توانند درامد پایداری را برای استان ایجاد کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در جریان سفر رئیس جمهور به استان ۳ تفاهم‌نامه به امضا رسید، گفت: انعقاد تفاهم‌نامه اجرای طرح توسعه شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع لاستیک ایران، نوسازی و افزایش ظرفیت خطوط تولید شرکت سیمان زنجان و سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از معادن استان بر اساس برنامه استراتژیک شستا در حوزه معادن از تفاهم‌نامه‌های منعقده بین استانداری زنجان و اداره کل صمت و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی بود.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه همکاری اجرای احداث طرح کارخانه فرآوری طلا نیز امضا شد گفت: همچنین تفاهم‌نامه همکاری با شرکت سرمایه‌گذاری شیائومی جهت انتقال تکنولوژی خودروهای برقی، از دیگر تفاهم نامه‌های منعقد شده در این سفر بود.

گلشنی با اشاره به احیای 3 واحد فولادی در استان در طی سفر رئیس جمهور نیز گفت: با راه‌اندازی این واحدها در استان، بزرگترین و بروزترین مجموعه تولید لوله‌های بدون درز فولادی در استان آغاز بکار کرد.

گلشنی اذعان کرد: با احیای 3 واحد فولادی، شاهد تکمیل زنجیره تولید صنایع معدنی و جلوگیری از خروج محصولات خام و نیمه خام در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر