logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۱
[ شناسه خبر : ۳۴۷۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان ابهر:

توزیع عادلانه آب در استان زنجان باید به صورت جدی پیگیری شود

توزیع-عادلانه-آب-در-استان-زنجان-باید-به-صورت-جدی-پیگیری-شود
امام جمعه شهرستان ابهر گفت: استان ما یکی از استان‌های بحران‌زده در حوزه آب است اما با این وجود در تخصیص آب و راه‌اندازی صنایعی که آب زیادی نیاز دارند مدیریت نمی‌شود، بنابراین توزیع عادلانه آب در استان زنجان باید به صورت جدی پیگیری شود.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان گفت: موضوعی که باید در این سفر به صورت ویژه پیگیری شود مسئله جاده ابهر_قیدار است که در این حوزه نباید تنها به گفتار درمانی اقدام شود بلکه کارهای عملیاتی برای حل مشکل این جاده باید صورت گیرد.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر اینکه مسئله دوم که در این سفر باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد توزیع عادلانه آب است اضافه کرد: استان ما یکی از استان‌های بحران‌زده در حوزه آب است اما با این وجود در تخصیص آب و راه‌اندازی صنایعی که آب زیادی نیاز دارند مدیریت نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مرادپور با تأکید بر اینکه توزیع آب متأسفانه مدیریت نمی‌شود اذعان کرد: بحث آب و توزیع آن نیازمند مدیریت جدی است به طوری که برخی از افراد مانند کشاورزان در این حوزه با مشکل مواجه‌اند ولی برخی از صنایع آب فراوانی مصرف می‌کند و گاهی حتی نظارتی بر صنایع آب‌بر وجود ندارد.

امام جمعه شهرستان ابهر با اشاره به مسئله فاضلاب شهرستان گفت: این فاضلاب متأسفانه در گذشته به صورت ناقص افتتاح شده و به همین علت اعتبار آن قطع شده است و بعدها با یک شرکت صحبت شده که در این حوزه سرمایه‌گذاری کند که این موضوع نیز معطل است.

این مسئول بر ضرورت تسریع در روند اجرای فاصلاب ابهر تأکید کرد و گفت: باید این پروژه تسریع پیدا کند زیرا هم از لحاظ بهداشتی برای شهرستان حائز اهمیت است و هم از پساب آن می‌توان برای صنایع استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان ابهر با بیان اینکه در بحث مسکن به ویژه در حوزه تخصیص زمین برای احداث مسکن ملی مشکلات زیادی داریم، خاطر نشان کرد: از گروه‌های جهادی که می‌توانند مساکن ارزان قیمت، اسلامی و مولد بسازند باید از آنها حمایت شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر