logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۴۷۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

سامانه بارشی تا پایان هفته در زنجان فعال است

سامانه-بارشی-تا-پایان-هفته-در-زنجان-فعال-است
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هشدار زرد هواشناسی برای روزهای پنجشنبه صادر شده است گفت: سامانه بارشی تا پایان هفته در زنجان فعال است.

الهام نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی استان زنجان امروز آسمان استان غالبا ابری خواهد بود که با وزش باد و بارش باران و برف همراه است گفت: هشدار زرد هواشناسی نیز صادر شده است و تا پایان روز جمعه نیز هشدار زرد اعتبار دارد و توصیه می‌شود هم استانی‌ها از سفرهای غیر ضروری برون شهری به مناطق کوهستانی احتیاط لازم به عمل آید. دمای فعلی شهر زنجان سه درجه سانتیگراد است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: سامانه بارشی تا پایان هفته و اوایل هفته آینده نیز در استان فعال خواهد بود و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز وزش باد افزایش پیدا خواهد کرد که در ارتفاعات و مناطق بادخیز استان پدیده کولاک و برف قابل پیش‌بینی است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: طی روزهای آینده هوای سرد در استان حاکم خواهد بود و در طی 24 ساعت گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۲ و ۱۴ درجه، ابهر سه و ۱۴، خرمدره چهار و ۱۴ درجه، آببر ۱۱ و ۱۵ درجه، سلطانیه چهار و ۱۲ درجه، قیدار ۲ و ۱۱ درجه و ماهنشان 5 و ۱۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

نجفی ابراز کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته سجاس با منفی 3 درجه سلسیوس سردترین و چورزق با 23 درجه سلسیوس، گرم ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند. 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر