logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۱۲۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پيش‌بيني هوا اداره کل هواشناسي استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

هشدار زرد هواشناسی برای استان زنجان صادر شد

هشدار-زرد-هواشناسی-برای-استان-زنجان-صادر-شد
کارشناس پيش‌بيني هوا اداره کل هواشناسي استان زنجان با بیان اینکه هفته پیش رو در اکثر مناطق استان زنجان هوا ابری و همراه با رعد و برق خواهد بود گفت: هشدار زرد هواشناسی برای استان زنجان صادر شد.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه نفوذ سامانه بارشی همرفتی بعد از ظهر روز دوشنبه 26 تیرماه فعال خواهد بود و تا روز جمعه 30 تیر ماه ادامه خواهد داشت اظهار کرد: برای هوای استان رگبار پراکنده باران، رعدو برق، وزش موقت باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای روزهای سه شنبه تا جمعه هوای استان قسمتی ابری و بعد از ظهر همراه با وزش باد و احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

کارشناس پيش‌بيني هوا اداره کل هواشناسي استان زنجان عنوان کرد: مناطق اثر زنجان، طارم، ابهر، ایجرود، خدابنده، خردره، سلطانیه و ماهنشان خواهد بود و پیش بینی می‌شود برای کشاورزان استان این بارش‌ها با خسارت همراه باشد.

سلطانی افزود: توصیه‌هایی برای جلوگیری از خسارت های احتمالی در نظر گرفته شده شامل محافظت از تاسیسات کشاورزی، گلخانه‌ها و انبارها، جمع آوری محصولات برداشت شده و انتقال به مکان‌های امن، آماده سازی و راه اندازی سامانه‌های ضد تگرگ می‌باشد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر