logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۴۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

اختصاص 145 میلیارد ریال به اشتغال مددجویان شهرستان ایجرود

اختصاص-145-میلیارد-ریال-به-اشتغال-مددجویان-شهرستان-ایجرود
رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود گفت: در حوزه اشتغال مددجویان، تعداد ۱۶۱ طرح با اعتباری به مبلغ 145 میلیارد و 900 میلیون ریال انجام شده است.

عباس کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در ۹ ماه سال جاری در حوزه اشتغال مددجویان شهرستان ایجرود؛ تعداد ۱۶۱ طرح با اعتباری به مبلغ 145 میلیارد و 900 میلیون ریال انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی به زکات واجب جمع‌آوری شده در شهرستان ایجرود اشاره کرد و افزود: مبلغ 8 میلیارد ریال زکات واجب تاکنون جمع شده است که در پروژه‌های عمرانی، مسکن مددجویان، تعمیرات مسکن، احداث حمام و سرویس مددجویان، هزینه‌های درمانی و هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و شوق زیارت و همچنین جهت خرید لوازم ضروری منزل مددجویان صرف می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان ایجرود به اقدامات مسکن کمیته امداد شهرستان ایجرود اشاره کرد و گفت: تعداد پروژه‌های مسکن مددجویان این شهرستان ۲۱ پروژه بوده است که ۱۹ مورد امسال احداث و تحویل مددجویان شده و ۳ پروژه در حال احداث است.

وی تعداد ایتام شهرستان در بخش ایتام محسنین را ۴۴ نفر عنوان کرد و گفت: تعداد محسنین ۱۳۹ مورد بوده و تعداد حامیان فعال که در واقع از محسنین ایتام حمایت می‌کنند یک هزار و ۹۳۷ نفر است.

اعزام ۴۴ نفر از مددجویان به مشهد مقدس

کرمی از اعزام ۴۴ نفر از مدد جویان مادر و دختر زیارت اولی به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این طرح از ۲۰ آذرماه آغاز شده و در قالب شوق زیارت با همکاری خیرین، نیکوکاران و بخش زیادی نیز از اعتبارات زکات واجب به مشهد مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر