logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۴۱۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

دانشجو نماد مبارزه با استکبار است

دانشجو-نماد-مبارزه-با-استکبار-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه طبیعت دانشجو پذیرش حرف تازه و مستدل است گفت: دانشجو نماد مبارزه با استکبار است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ۱۶ آذرماه روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهدای ۱۶آذرماه سال۱۳۳۲ شهیدان بزرگ نیا، قندچی، شریعت رضوی که نماد مبارزه با استکبار است گفت: طبیعت دانشجو پذیرش حرف تازه و مستدل است و دانشجو مسلح به علم روز و آگاه به مسائل روز دنیا است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: دو عامل در ایفای نقش دانشجو مهم است اول اینکه دانشجو جویای علم و دانش است تا نام دانشگاه، دانشجو استاد معنا پیدا کند.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: دانشجو در دانشگاه باید انگیزه طرح مسئله، سوال و درخواست را داشته باشد چرا که دانشجو یک سخنگو و یک مطالبه گر است.
حجت الاسلام منصوری افزود: دوم اینکه جهت فکری، سیاسی و انقلابی دانشجو است که حداقل توقعی که از یک دانشجو می‌توان داشت اجازه ندهند دشمنان از وجود، ذهن و افکار آن‌ها برای مقاصد خود بهره ببرد.
وی تاکید کرد: موضوع دیگر فساد در چای دبش و قسمت‌های دیگر که انتظار داریم قوه قضائیه با مفسدین و سو استفاده کنندگان برخورد جدی داشته باشند.
 امام جمعه شهرستان طارم اضافه کرد: البته خود دولت موضوع مربوطه را کشف و معرفی نمود و با هیچ کس تعارف ندارد و لواینکه پسر، فرزند معاون اول باشد.
حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز را پیش رو داریم باید قدر نعمت‌های الهی را دانست.
وی گفت: باید این مسئله در جامعه جدی گرفته شود اگر از قرآن، عترت و نماز جدا شویم عاقبت خوبی نخواهیم داشت.
امام جمعه شهرستان طارم اضافه کرد: این اواخر آمریکایی‌ها خواب شیرینی برای منطقه غرب آسیا دیده بودند که خواب آن‌ها ناکام ماند هدف اصلی آن‌ها نابودی حزب الله بود اما نمی‌دانستند حزب الله ۱۰برابر شاید بیشتر قوی‌تر شده است. آن‌ها می‌خواستند افغانستان و یمن را نیز نابود کنند ولی نتوانستند.
حجت الاسلام منصوری عنوان کرد:چندین رئیس جمهور آمریکا آمدند تا فلسطین و حماس را نابود کنند اما به هلاکت رسیدند ولی امروزه فلسطبن همچنان باقی است و طوفان الاقصی ادامه پیدا خواهد کرد.
 وی با تشکر و قدردانی از اداره راهداری به خاطر آسفالت ریزی در بعضی جاده‌های شهرستان طارم که چندین سال بود بلاتکلیف مانده بود گفت: امیدواریم اداره راهداری مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشد تا بقیه جاده‌ها اعم از شهری و روستایی که نیاز به روکش آسفالت یا آسفالت ریزی دارند این امر حتما انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر