logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۳۹۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارگردان فیلم‌های سینمایی ایرانی:

فیلم‌برداری فیلم‌سینمایی انتقام دختر جنگجوی نینجا در ابهر کلید خورد

فیلم‌برداری-فیلم‌سینمایی-انتقام-دختر-جنگجوی-نینجا-در-ابهر-کلید-خورد
کارگردان فیلم‌های‌سینمایی ایرانی گفت: فیلم‌برداری فیلم اکشن سینمایی با نام انتقام دختر جنگجوی نینجا در شهرستان ابهر به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محرم‌علی آذرافزا در هفته گذشته شروع شده است.

محرم‌علی آذرافزا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: فیلم موردنظر فوق‌العاده اکشن و جزو بهترین فیلم‌های جدید سال ایران است که بعد از تدوین و صداگذاری در شبکه ۳ و فیلیمو پخش خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

وی در مورد خلاصه داستان خاطرنشان کرد: فیلم با تصویربرداری از حمل یک کامیون مواد مخدر که در بین راه درگیری با نیروهای انتظامی اتفاق می‌افتد، از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در این درگیری یک افسر پلیس به شهادت می‌رسد، که نحوه شهادت به تصویر کشیده خواهد شد که متعاقب این رخداد باعث می‌شود درگیری‌های خیابانی، تعقیب و گریز و گروگان‌گیری صورت بگیرد که در خاتمه با دخالت نیروهای انتظامی عوامل این باند تروریستی دستگیر و به مقامات قضایی تحول داده می‌شود که دوربین این عملیات را  کامل و واضح به تصویر می‌کشد.

آذرافزا با بیان اینکه ۹ فیلم سینمایی ساخته است، گفت: ۹۰ درصد لوکیشن‌های فیلم در ابهر است و در اداره راهداری و حمل و نقل، خیابان ولیعصر، ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ابهر، قهوه‌خانه،  دبیرستان ایران، روستای ازناب، باشگاه ورزشی بیمارستان سردار سلیمانی، پارک پردیس، پاساژ الماس، باغی در انتهای طالقانی شمالی ضلع شمال غربی با همکاری مهندس حسین حسنی و تعدادی از شرکت‌های بزرگ هیدج و یکی از باشگاه‌های کاراته صائین‌قلعه است. 

این کارگردان تصریح کرد: این پروژه به امید خدا ۲۰ روزه به اتمام خواهد رسید و عوامل پشت صحنه عبارتند از: محمد پرورده مدیرتولید، ابوالقاسم حبیبیان دستیار اول کارگردان، سارا ابراهیمی گریمور، معصومه جعفری دستیار گریمور و مدیر تدارکات ابوالفضل فصیحی زرنق است.

وی در پایان با بیان اینکه بازیگران این فیلم جمشید هاشم پور، محرم‌علی آذرافزا، اکرم علمدار، سیامک اشعریون است، گفت: بعد از این پروژه، فیلم‌سنمایی دیگری را کلید خواهد زد در این پروژه ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ابهر و اداره ارشاد اسلامی شهرستان ابهر بابت مشارکت و همکاری تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ]
این محرمعلی آذرافزا کلاهبردار است و تا حالا هیچ کدوم از فیلمهایی که ساخته از تلویزسون پخش نشده، راحت می تونین از شبکه ها استعلام بگیرید،فقط چند تا سکانس با پول دادن بازی کرده، تمام فیلمهاییکه ساخته فیلمبردارش یه چیزایی فیلم گرفته، لطفا اگر می بینیدش ازش دو تا سوال در مورد فیلمسازی و مدل دوربین ها و نورپردازی بپرسید،.....
[ نام : فاطمه پرچگانی ] [ ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ]
به نظر من فیلم خوبی هست عالیه عالی
فرم ارسال نظر