logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۹۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در زنجان

اکران-فیلم‌های-جشنواره-فیلم-فجر-در-زنجان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مهمترین برنامه ما در دهه فجر اکران فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر است، گفت: در دهه فجر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در محل گاری فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; امرالله حسنی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اينکه جمهوری اسلامی ایران یک پدیده منحصر یه فرد است، اظهار کرد: انقلاب‌های متعددی در دنیا اتفاق افتاده است و  کمتر انقلابی به اندازه انقلاب اسلامی در جشن انقلاب شور و نشاط وجود دارد.

وی با بیان اينکه انقلاب اسلامی یک مقدمه‌ای برای تمدن انقلاب اسلامی بود، ابراز کرد: ما از مرحله انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی عبور کرده ایم و وارد مرحله تشکیل دولت اسلامی شده ایم و به سمت تمدن نوین اسلامی گام بر‌می‌داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اينکه انعکاس گسترده جشن انقلاب و خصور و مشارکت مردم از وظایف اصلی رسانه‌ها است، تصریح کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ای و با حال و هوای خاصی برای ایام دهه فجر برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، عنوان کرد: باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جامعه تبیین شود.

حسنی با بیان اینکه مهم ترین برنامه ما در دهه فجر اکران فیلم‌های منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر است، افزود: در دهه فجر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تلاش برخی از کشورها برای مصادره شاعر بزرگ ایرانی نظامی گنجوی، گفت: برنامه‌ای برای بزرگداشت این شاعر در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر