logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۳۴۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه بخش انگوران:

رژیم موقت صهوینیستی دومین جنایتکار جنگی دنیا است

رژیم-موقت-صهوینیستی-دومین-جنایتکار-جنگی-دنیا-است-
امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه نسل کشی در غزه نتیجه همفکری اسرائیل با آمریکا است گفت: رژیم موقت صهوینیستی دومین جنایتکار جنگی دنیا است

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام حکیمی‌فر امام جمعه دندی در نمازجمعه این هفته با بیان اینکه توقف فوری نسل کشی در عزه را خواستار هستیم گفت: آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد نسل کشی تمام عیار صهیونیست‌ها با همراهی و همفکری دولت تروریست آمریکا است. 

بیشتر بخوانید
وی با بیان اینکه رژیم موقت صهوینیستی دومین جنایتکار جنگی دنیا است  گفت: مصادیق جنایت‌های جنگی اساس‌نامه رم و کنوانسیون ژنو عبارتند از؛ حملات علیه غیرنظامیان یا تأسیسات غیرنظامی که جزو اهداف نظامی نیستند، حمله یا بمباران شهرها، روستاها، محل‌های سکونت یا ساختمان‌هایی که اهداف نظامی نیستند، سیاست گرسنگی دادن عمدی غیرنظامیان به‌عنوان روش جنگی با محروم‌کردن آن‌ها از دسترسی به مواد ضروری برای ادامه حیات همه این موارد در مقابل چشمان میلیاردها انسان اتفاق می‌افتد و  این خود اثبات جنایتکاری رژیم کودکش صهیونیسیت‌های خون آشام است.
خطیب جمعه دندی با بیان اینکه طوفان الاقصی، جنگ راهبردهای اسلام بر علیه کفر بود گفت: راهبردهای مقاومت در برابر راهبردهای صهیونیست‌ها راهبر د عقلانیت و مقاومت توام با ایمان‌های راسخ است در صورتی که راهبردهای چند ده ساله صهیونیست‌ها رنگ باخته و درهم شکسته است؛ کشتار 6 هزار کودک و در مجموع  12هزار انسان قریب 26 هزار مجروع بمباران بیمارستان‌ها  فقط فقط از روی استیصال صهیونیست‌ها است.
حجت الاسلام حکیمی‌فر با بیان اینکه علمای جهان اسلام به وظایف دینی و شرعی خود باید در مقابل حکام خود عمل کنند گفت: از ائمه جمعه مسلمانان عالم درخواست می‌کنم همه برای نجات مسلمانان بی‌دفاع غزه دولت‌های خودتان را ارشاد و وادار به قطع رابطه با رژیم کودکش اسرائیل نمایید.
امام جمعه دندی با بیان اینکه 19 آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه نام گذاری شده است با انتقاد از عدم واکنش مدعیان حقوق بشر و آژانس بین المللی اتمی به تهدید  رسمی جنایتکاران مردم غزه را به بمباران اتمی تاکید کرد: امروز برای مردم دنیا دروغ سازمان‌های بین‌المللی اعم از حقوق بشری و غیره آشکار شده است بگونه‌ای که بصورت رسمی برای از بین بردن مردم یک کشور  تهدید به بمب اتم می‌کنند و همه جوامع  سکوت خفت بار را ترجیح می‌دهند .  
حکیمی‌فر همچنین  به توقیف دارایی‌های ایران در بانک‌های آمریکایی در ۱۳۵۸  اشاره کرد و گفت: قدرت‌های انحصارگر جهان همواره حیات خود را در دست‌اندازی به استقلال دیگر کشورها و پایمال کردن منافع حیاتی آن‌ها برای مقاصد شوم خود دانسته‌اند. دزدی های آشکاری  که دولت‌های ترویست آمریکا از ابتدای انقلاب تا به امروز کرده اند نشان خوی استکباری آن‌ها است.
امام جمعه دندی در بخش دیگر سخنان خود قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را یکی از مترق‌ ترین قوانین دانست و گفت: تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبیّن نهادهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ایران بر اساس اصول و ضوابط اسلامی است که انعکاس خواست قلبی امت اسلامی می‏‌باشد. ویژگی بنیادی این انقلاب نسبت به دیگر نهضت‌‏های ایران در سده اخیر، مکتبی و اسلامی بودن آن است

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر