logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۳۴۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

تولد 8 هزار و 73 نوزاد طی هفت ماه گذشته در استان زنجان

تولد-8-هزار-و-73-نوزاد-طی-هفت-ماه-گذشته-در-استان-زنجان
مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه تعداد متولدین پسر در استان زنجان 618 نفر و متولدین دختر 623 مورد گزارش شده است گفت: تعداد ولادت‌های نوزادان در 7 ماه گذشته 8 هزار و 73 مورد ثبت شده است.

مهدی ژاله‌چیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به آمار وقایع حیاتی ثبت شده استان زنجان در هفت ماه گذشته سال 1402 گفت: آمار ولادت نوزادان 8 هزار و 73 مورد است که فقط آمار مهرماه تعداد نوزادان متولد شده استان یک هزار و 241 نفر بوده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تعداد متولدین پسر در استان زنجان 618 نفر و تعداد متولدین دختر 623 مورد گزارش شده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان عنوان کرد: میانگین سنی مادران در ثبت ولادت در هفت ماه گذشته سال بین 29.9 است و بیشترین گروه سنی مادران نیز سن 34- 30 سال ثبت شده است.

ژاله‌چیان گفت: پنج نام اول منتخب استان در هفت ماه سال جاری برای پسران، آیهان، امیر علی، علی، امیر حسین و ابوالفضل  و دختران، ماهلین، فاطمه، زهرا، رستا و آیلین است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان عنوان کرد: ولادت‌‎‌های حاصل از چند قلوزایی در هفت ماه گذشته سال نیز دو قلو 142 مورد، سه قلو سه مورد و چهار قلو فعلا موردی ثبت نشده است.

ژاله‌چیان با اشاره به عملکرد کارت هوشمند ملی استان زنجان گفت: تا پایان مهرماه تعداد واجدین شرایط  895 هزار و 371، تعداد جمعیت باقی‌مانده 162 هزار و 19 و تعداد درخواست‌های اخذ شده تا به امروز 879 هزار و 152 مورد گزارش شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر