logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۳۳۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با سراسر کشور:

راهپیمایی 13 آبان ماه در خدابنده برگزار می‌شود

راهپیمایی-13-آبان-ماه-در-خدابنده-برگزار-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده گفت:مراسم یوم الله۱۳ آبان،ساعت 10صبح این روز از میدان شهدا قیدار به طرف مزار مطهر شهدا با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»عسگر علی اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و استکبار ستیزی است که در سه مقطع تاریخی سال‌های ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخیر لانه جاسوسی) به نماد عزت، مقاومت، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خواری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: همه ساله به مناسبت گرامیداشت این روز دانش آموزان راهپیمایی های ضداستکباری در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده ادامه داد: مراسم یوم الله۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور،ساعت 10صبح این روز از میدان شهدا قیدار به طرف مزار مطهر شهدا با سخنرانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نظم نو جهانی با نسل آرمانی شعار محوری امسال برای راهپیمایی ۱۳ آبان ماه است. پیام این راهپیمایی هشدار به آمریکا خواهد بود که بداند اگر جنایت را در حق مردم مظلوم فلسطین این طور ادامه دهند پاسخ‌های جدیدی دریافت خواهند کرد.

اسکندری با اشاره به ضرورت همدلی با کودکان و نوجوانان غزه، با بیان اینکه محور مراسم دانش‌آموزان هستند گفت: دانش آموزان قیداری با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: ملت ایران معلم مبارزه با زور و ظلم است و ۱۳ آبان روز اعلام برائت ما نسبت به ظلم آمریکا و استکبارجهانی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر