logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۳۲۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

رژیم صهیونیستی با کشتار مردم بی‌گناه به دنبال ترمیم شکست خود در غزّه است

رژیم-صهیونیستی-با-کشتار-مردم-بی‌گناه-به-دنبال-ترمیم-شکست-خود-در-غزّه-است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی با حمله به مراکز غیر نظامی و کشتار مردم بیگناه به دنبال ترمیم شکست خود در غزّه است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»و به نقل از نه‌وارنیوز علی بیگدلی به موضوع نسل کشی در غزه اشاره کرد و عنوان داشت: اتفاقی که جبهه مقاومت فلسطین درراس رزمندگان حماس علیه رژیم صهیونیستی در غزه انجام دادند یک اتفاق بی نظیر بود که در طول ۷۵ سال گذشته اشتغالگری رژیم صهیونسیتی این حجم برخورد انجام نگرفته بود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمله به مراکز غیر نظامی و کشتار مردم بیگناه به دنبال ترمیم شکست خود در غزّه است ، تصریح کرد: این شکست غیر قابل ترمیم است و می خواهد با کشتار مردم بیگناه این شکست را جبران کند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه از جنگ ۳۳ روزه به این طرف افول رژیم صهیونیستی آغاز شده است ، خاطرنشان کرد: رزمندگان حماس در ۲۰ روز گذشته اسرائیل را با خاک یکسان کرد و هیمنه پوشالی این رژیم غاصب را به جهان نشان داد.

بیگدلی با بیان اینکه رفتار حماس در خصوص حمله به رژیم صهیونیستی واکنش گرایانه بود، افزود: در چند سال گذشته هتک حرمت هایی از قبیل حمله به مسجد الاقصی،محاصره کامل غزه ،مالیات های سنگین در گذرگاه رفح انجام گرفته که می توان از دلایل حمله حماس به رژیم صهیونیستی دانست.

وی با اشاره به اینکه محور مقاومت با آمادگی کامل حرکتی علیه رژیم صهیونیستی انجام داد، افزود: رزمندگان حماس توانستند در عرض چند ساعت بیش از ۱۰۰۰ نفر از سربازان رژیم غاصب اسرائیل را کشته و ۲۰۰ نفر را اسیر کنند و این نشان دهنده این است که اسرائیل نتوانست در برابر خمپاره های کوتاه برد حماس از امنیت خود دفاع کند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر