logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۳۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

روی چند گزینه برای دادن رای اعتماد تردید دارم/ اگر این وزرای پیشنهادی رای اعتماد نگیرند گزینه‌های ضعیف‌تر معرفی می‌شوند

روی-چند-گزینه-برای-دادن-رای-اعتماد-تردید-دارم-اگر-این-وزرای-پیشنهادی-رای-اعتماد-نگیرند-گزینه‌های-ضعیف‌تر-معرفی-می‌شوند

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: روی چند گزینه برای دادن رای اعتماد تردید دارم اما به نظرم اکثر وزرا رای اعتماد بگیرند.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه به نظرم اکثر وزرا رای اعتماد خواهند گرفت اظهار کرد: تا این لحظه نظر مثبتی بر روی اکثر گزینه‌های پیشنهادی دولت دارم مگر اینکه در این زمان باقی مانده نظرم عوض شود.

وی افزود: اعتقادم این است که اگر این وزرای پیشنهادی رای اعتماد نگیرند گزینه‌های ضعیف‌تر از اینها معرفی شده و بر سر کار می‌آیند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تمام داشته‌هایش را معرفی کرده است، عنوان کرد: بر روی چند گزینه برای دادن رای اعتماد تردید دارم اما به نظرم اکثریت مجلس به این افراد رای بدهند.

وی در مورد اعلام دارائی وزار نیز گفت: به نظرم دارائی‌ها باید اعلام شود البته نباید این اعلام دارائی‌ها رسانه‌ای شود چرا که در این صورت مدیران به سمت پنهان کاری خواهند رفت.

احمدی تاکید کرد: البته طبق قانون قوه قضائیه دارایی وزار را از آغاز تا پیان مسئولیت بررسی می‌کند و تا اندازه‌ای که قانون اجازه داده باید به بحث دارایی وزرا ورود کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر