logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۳۰۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اقتدار و استقلال کشور را مدیون شهدای دفاع مقدس هستیم

اقتدار-و-استقلال-کشور-را-مدیون-شهدای-دفاع-مقدس-هستیم
استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهدا در جامعه ما ارزش بالایی دارند گفت: اقتدار و استقلال کشور را مدیون شهدای دفاع مقدس هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی صبح امروز در جلسه ستاد کنگره 3535 شهید زنجان با بیان اینکه وقتی از شهدا یاد میکنیم باید رزق معنوی را نیز اهمیت دهیم اظهار کرد: اگر مفهوم و ارزش‌های شهادت را کمرنگ‌تر کنیم چیزی در مقابل نظام سلطه نداریم.

بیشتر بخوانید

وی گفت: نباید شک کرد شهدایی که در 8 سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند انرژی آن‌ها برای اقتدار و استقلال کشور هنوز در کشور ما جاری است و ما از این رزق اکنون بهره می‌بریم.

افشارچی با بیان اینکه رزقی که جامعه اسلامی دارد و کشورهای غربی از این رزق اطلاعی ندارند گفت: ما این ترس را نداریم چرا که با خداوند معامله میکنیم و ترسی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام علی خاتمی نیز در این جلسه اظهار کرد: وظیفه ما پاسداری از ارزش‌های دفاع مقدس است و از همه مهم‌تر شهدای دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه استان با اشاره به اینکه شهدا ستارگان درخشان هدایت هستند گفت: حضرت امام خمینی(ره) در یکی از سخنرانی هایشان درباره شهدا گفته است. شهدا ستارگان درخشان هدایت بوده و با این ستاره‌ها می‌توان راه راست را پیدا کرد.

وی گفت: باید کاری کنیم روز به روز یاد و نام شهدای دفاع مقدس در جامعه رواج پیدا کندکه با اتفاق در همچین جامعه‌ای شکست معنا نخواهد داشت و آن کشور بدون ترس در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر