logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۳۰۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر خبر داد:

آغار طرح پازک در محلات آسیب‌خیز ابهر

آغار-طرح-پازک-در-محلات-آسیب‌خیز-ابهر-
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: سه محله آسیب‌پذیر در شهرستان ابهر شناسایی و ظرفیت‌های محله‌ها طی یک بررسی مشخص و شناسنامه کامل و جامعی برای آن محله تدوین شده است.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از اجرای طرح پازک در منطقه آسیب‌پذیر خبر داد و گفت: سه محله آسیب‌پذیر در شهرستان ابهر شناسایی و ظرفیت‌های محله‌ها طی یک بررسی مشخص و شناسنامه کامل و جامعی برای آن محله تدوین شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: دوره آموزشی توسط ۳ تسهیلگر در این محلات اجرایی و در هر دوره آموزشی ۲۵ نفر شرکت می‌کنند و به صورت هفتگی در ۶ جلسه برگزار می‌شود.                                 

لطیفی تصریح کرد: طرح یاد شده به منظور پیشگیری از مصرف مواد مخدر در بین زنان و کودکانی که در خانواده دارای یک فرد معتاد هستند، اجرایی می‌شود.               

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: ارتقاء سطح آگاهی و کاهش عوامل خطر گروه هدف طرح در برابر اعتیاد را از اهداف کلی و توانمندسازی بانوان دارای همسر معتاد را از اهداف اختصاصی این طرح می‌توان برشمرد.

وی افزود: زنان در این طرح این احساس را پیدا می‌کنند که نقش کلیدی و اثرگذاری در راستای تأمین سلامت خود و خانواده‌شان را دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر