logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۲۵۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

دشمن در جامعه به دنبال کمرنگ کردن ارزش خانواده است

دشمن-در-جامعه-به-دنبال-کمرنگ-کردن-ارزش-خانواده-است-
امام جمعه ابهر گفت: همه ما باید مواظب کانون گرم خانواده باشیم، دشمن در جامعه ما به دنبال کمرنگ کردن و عوض کردن ارزش‌ها و باورهاست که همه ما باید در این زمینه هوشیار باشیم زیرا هیچ خانواده‌ای از این موضوع ایمن نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ابهر با اشاره به تاکید رئیس جمهور نسبت به یک تهاجم گسترده به کانون خانواده در سازمان ملل، گفت: این‌ تهاجم به صورت جهانی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه استکبار جهانی مدت زمان طولانی است که حمله به کانون خانواده‌ها در تمام دنیا را آغاز کرده است، گفت: اگر بنیان خانواده از هم بپاشد افراد جامعه به طعمه خوبی برای شیطان تبدیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه هر چه خانواده و همبستگی آن به هم بخورد جامعه هدف خوبی برای دشمن می‌شود، گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان در این زمینه کمرنگ کردن فرهنگ ازدواج و ترویج همجنس‌گرایی و یا ازدواج با هر چیزی غیر از انسان است.

امام‌جمعه ابهر با اشاره به اینکه کسانی که شعار زن، زندگی، آزادی سر داده‌اند دلشان برای زنان نمی‌سوزد گفت: آنها در عمل حتی ذره‌ای برای زن ارزش قائل نیستند که وضعیت زنان در اروپا و آمریکا گواه این ادعاست.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال زدودن حجب و حیا از زنان هستند تا زن پشتیبان و حامی نداشته باشد، گفت: این امر در حالی است که زن بدون حامی همواره در جامعه دچار مشکل است.

خطیب نماز جمعه ابهر با تاکید بر اینکه همه ما باید مواظب کانون گرم خانواده باشیم، متذکر شد: دشمن در جامعه ما به دنبال کمرنگ کردن و عوض کردن ارزش‌ها و باورهاست که همه ما باید در این زمینه هوشیار باشیم زیرا هیچ خانواده‌ای از این موضوع ایمن نیست.

وی با بیان اینکه دنیا در حوزه تکنولوژی و علم‌پیشرفت کرده است ولی عزت انسان به پایین کشیده شده است، افزود: عوض شدن قرن به نفع صنعت بوده نه انسان.

وی با اشاره به موضوع آذربایجان و ارمنستان، گفت: برخی می‌گویند چرا ایران نشسته و نگاه می‌کند که باید در پاسخ گفت؛ ما یک سری خط قرمزها در این زمینه داریم که از این خط قرمزها عبور نشده است.

 وی با اشاره به این خط قرمزها، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در درگیری قره‌باغ فرمودند؛ ارمنستان سرزمین‌هایی که از آذربایجان تصرف کرده پس دهد زیرا مال آذربایجان است.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه دشمنان دنبال این هستند که راه ما را به اروپا مسدود کنند که اگر این امر صورت گیرد ما جدی وارد عمل می‌شویم، گفت: ما معتقدیم نقشه کشورها نباید به هم بخورد.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه تروریست‌های تزریقی در این منطقه نباید وارد مرزهای ما شوند، گفت: دشمن در تلاش است القا کند ایران از خطوط قرمز خود عقب‌نشینی کرده است در حال که ما در برابر قلدرها نیز از این خطوط عقب ننشستیم.

وی با اشاره به بحث مهاجرین افغانی، تصریح کرد: کسانی که سال پیش عَلَم زن، زندگی، آزادی را به دست گرفته بودند امسال نیز عَلَم این مهاجران را به دست گرفته‌اند که باید مراقب باشیم در دام آنها گرفتار نشویم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر