logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۲۵۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

نقشه‌ دشمنان، از بین بردن وحدت در جامعه است

-نقشه‌-دشمنان،-از-بین-بردن-وحدت-در-جامعه-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه دشمنان در صدد هستند تا وحدت میام مردم با مشکل روبرو شود گفت: یکی از نقشه‌های شوم دشمنان از بین بردن وحدت در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طارم با بیان اینکه یکی از راه‌های رسیدن به تقوا هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ برادری و وحدت در جامعه اسلامی است گفت: از جمله نقشه‌های شوم دشمنان از بین بردن اتحاد، وحدت و ایجاد اختلاف و تفرقه بین ادیان، مذاهب، قومیت‌ها، مردم و مسئولین است. 

بیشتر بخوانید
وی افزود: هفته وحدت بیانگر کرامت و عظمت امت اسلامی است و باید از این فرصت برای انعکاس هر چه بیشتر همبستگی بین مسلمانان استفاده کرد.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: از جمله خواسته‌های مردم از مسئولین و دولت سیزدهم کنترل قیمت‌ها جلوگیری از تورم است.
حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: با توجه به بزرگداشت روز آتش نشان باید در نظر داشت که در روز آتش نشان و ایمنی از مسئولین استانی خواستاریم توجه هر چه بیشتر ایستگاه‌های آتش نشانی، ماشین آلات و تجهیزات جدید که جزو نیاز اساسی واحدهای آتش نشانی شهرستان طارم است، می‌باشیم.
وی ابراز کرد: با قرار گرفتن در سالروز جهانی سالمندان باید توجه داشت که تکریم سالمندان، پدران و مادران رضایت الهی  را در پی دارد و بحث جوانی جمعیت جدی گرفته شود.
امام جمعه شهرستان طارم اضافه کرد: ضربات سنگین سربازان گمنام امام زمان (عج) بر پیکر دشمن در سال ۱۴۰۱ یکی از بزرگترین شکست‌های جنگ ترکیبی دشمن علیه کشور بود که به لطف الهی و عنایات امام زمان (عج) و بصیرت مردم انقلابی و هدایت مقام معظم رهبری به شکست انجامید.
حجت الاسلام منصوری افزود: ملت بزرگ ایران با تهدیدات و تحریم از طرف دشمن هر روز شاهد پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه‌های مختلف بوده و دشمنان در این باب عصبانی هستند.
وی تاکید کرد: اما مقام معظم رهبری فرمودند اگر اسرائیل با تحریک بعضی از کشورها بخواهد بر علیه کشور ایران کاری انجام دهد تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر