logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۲۵۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان شرقی:

دشمنان در جنگ شناختی اعتقادات و ایدئولوژی ما را نشانه گرفته است

دشمنان-در-جنگ-شناختی-اعتقادات-و-ایدئولوژی-ما-را-نشانه-گرفته-است
فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان شرقی دشمنان در جنگ شناختی اعتقادات و ایدئولوژی ما را نشانه گرفته است گفت: دشمن در نبرد شناختی و ادراکی تلاش می‌کند به میل باطنی خودشان برسد.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار غلام‌عسگر کریمیان امروز در همایش زنان ایثارگر در زنجان با اشاره به اینکه دشمنان بعد از پیروزی انقلاب برای کنترل و مهار انقلاب نقشه‌هایی را طراحی کردند اظهار کرد: در اوایل انقلاب با درگیریهای قوم گرایانه مواجه شدیم و قومیت‌هایی که در ظاهر برای حق خواهی بود در حالیکه این توطئه دشمن برای تجزیه کشور بود.

وی با بیان اینکه دشمنان برای تجزیه ایران نقشه‌های دقیقی را طراحی کرده بودند ادامه داد: در اقصا نقاط ایران این توطئه را به راه انداختند تا بتوانند کشور را تجزیه کنند و در این راه تلاش‌هایی را انجام دادند اما مردم بصیر انقلاب اسلامی ایران به نقشه‌های دشمنان پی برده و در پشت سر امام راحل قرار گرفتند و به ندای امام(ره) لبیک گفته و توانستند نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تحریف انقلاب اسلامی را از دیگر توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمنان این روند را در ابتدای پیروزی انقلاب در پیش گرفتند و در این راه گروهک‌های منافق با افکار مارکسیستی و لیبرالیسی و ملی گرایانه در قالب‌های مختلف و تحت مجموعه یک جریان آمریکایی بر علیه انقلاب اسلامی ایجاد کردند.

وی با تاکید براینکه توسط این گروهک‌ها شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم که امام راحل نیز در باره فرمودند "بکُشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند" و خون شهیدان باعث هوشیاری و بصیرت افزایی شد ابراز کرد: با هوشیاری مردم این توطئه دشمنان نیز نقش برآب شد.

سردار کریمیان خاطر نشان کرد: با فرار سران توطئه گران از جمله بنی‌صدر و پناه بردن به دامان اربابان خود توطئه بزرگی در کشور شکسته شد.

وی با اشاره به توطئه نقاب که معروف به توطئه نوژه هست توسط دشمن انجام گرفت که با هوشیاری مردم و ارتش جمهوری اسلامی ایران باز این توطئه شکست خورد تاکید کرد: حرکت مذبوحانه دشمن یکی پس از دیگری با شکست رو به رو شد وعاقبت دشمن به فکر راه دیگری شد آن هم دنبال کسی که سالها از ایران عقده داشت و آن هم صدام حسین بود.

فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکید براینکه دشمن هشت جنگ را برای ایران ایجاد کرد تا بتواند به اهداف خود برسد اما در این جنگ نیز ناکام ماندند افزود: رزمندگان انقلاب اسلامی با عملیات‌های مختلف توانستند خاک پاک جمهوری اسلامی ایران را از لوث بعثی‌ها پاک کنند.

وی با اشاره به اینکه همه پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس در سایه مجاهدت شهیدان عزیز، جانبازان دلاور و پشتیبانی ملت ایران بدست آمد بیان داشت: دفاع مقدس با مجاهدت یکایک مردم با پیروزی و افتخار تمام شد.

سردار کریمیان با تاکید براینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس جنگ بین انقلاب اسلامی با استکبار جهانی بود ادامه داد: براساس مستندات تاریخی در هشت سال دفاع مقدس بیش از 44 کشور برای مقابله عراق با ایران به صورت مستقیم کمک می‌کردند.

وی با بیان اینکه سلاح‌های جبهه استکبار به کشور ما آسیب وارد کرد اما نتوانست انقلاب اسلامی را از سر راه خود بردارد گفت: دلیل عدم موفقیت دشمن این بود که کشور ما مجهز به سلاح ایمان به خدا و فرهنگ عاشورایی بود و بین فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس پیوند بسیار مستحکمی وجود دارد.

همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ادامه با اشاره به توطئه‌ها و نظرات دشمن در رابطه با حجاب گفت: دشمن بر این باور است که هر زن چادری در کوی و بر زن ایران به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است و گفتند برای براندازی این نظام باید حجاب را سست کنیم و حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر درگیر نبرد شناختی با دشمن هستیم افزود: دشمن در نبرد شناختی و ادراکی تلاش می‌کند فکر، اعتقاد، درک و شناخت ما را آن گونه هدایت کند به میل باطنی خودشان است.

سردار کریمیان با اشاره به اینکه دشمن در جنگ شناختی به دنبال میل باطنی خود است عنوان کرد: نتیجه جنگ شناختی حمله به اعتقادات و ایدئولوژی ما است که در این جنگ خطای محاسباتی اتفاق می‌افتد که در این حالت ارزش به ضد ارزش تبدیل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این حالت ناهنجاریها به هنجار تبدیل شده و جای خوبی‌ها و بدی‌ها عوض می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر