logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۲۵۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

دشمن در مورد قدرت ایران به یقین رسید

دشمن-در-مورد-قدرت-ایران-به-یقین-رسید
امام جمعه ماهنشان گفت: اگر دشمن با ناامیدی تمام حاضر می‌شود اموال ایران را پس می‌دهد، ناشی از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ماهنشان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم رویش‌ها در آموزش و پرورش رخ دهد، شایسته سالاری در آموزش و پرورش در دانشگاه‌ها رعایت شود، سرمایه‌گذاری عظیم در آموزش و پرورش انجام شود، دخالت نهادهای قدرت در آموزش و پرورش نباشد، نهادهای قدرت از جمله نمایندگان مجلس و افراد دیگر در آموزش و پرورش دخالت نکنند، انسان‌های شایسته، معتقد، متدین و عالم و متخصص در آموزش و پرورش حضور داشته باشند، نتیجه آن رویش انسان‌های چون ابن سینا‌ها فارابی‌ها، خواجه نصیرالدین طوسی‌ها، حافظ و سعدی‌ها و غیره باشد؛ نیاز به تربیت نیرو داریم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از مسئولین آموزش و پرورش و معلمان و مدیران میخواهیم به مسئله نماز در مدرسه اهمیت بدهند. 

امام جمعه ماهنشان در ادامه گفت: قدرت بیان رئیس جمهور در سازمان ملل، دفاع از قرآن، خانواده، اسلام، مصالح نظام، صنعت هسته‌ای نشئت گرفته از ایران قوی، نیروهای مسلح قوی، رهبر حکیم بوده است. اگر دشمن با ناامیدی تمام حاضر می‌شود اموال ایران را پس می‌دهد، ناشی از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

وی تاکید کرد: مسئولان شهرستانی توجه کنند مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار بدهند، حوادث رفع خواهد شد، زمان مسئولیت پایان خواهد رسید، اما این ثواب خدمت است که باقی خواهد ماند.

وی افزود: مشکلات شهرستان به تمامی باید احصا شود، بنابراین همت همه مسئولین جهت رفع این مشکلات باشد.

امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: شکست دشمنان داخلی و خارجی در جنگ ترکیبی که در سال ۱۴۰۱ شروع و امسال هم ادامه داشت به برکت الطاف الهی، عنایت امام زمان، بصیرت مردم انقلابی، هدایت‌های رهبر حکیم، بصیرت نظام، مجاهدت‌های فراجا، بسیجیان جان بر کف، ضلع مهم دیگر هوشمندی و اشراف اطلاعاتی و اقدامات به موقع دستگاه اطلاعاتی کشور تحت اشراف راهبردی اطلاعات کشور خصوصاً وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه رخ داد.

حجت الاسلام علی‌اکبری اذعان کرد: همه مجاهدان عرصه امنیت و اقتدار کشور اعم از نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی تشکر و تقدیر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: موضع ایران درباره حوادث آذربایجان و ارمنستان موضعی شفاف بوده که از طرف مقام معظم رهبری بارها بیان شده، اگر از خط قرمز نظام و رهبری کسی بخواهد عبور کند جواب قاطع و دندان شکن دریافت خواهد کرد اما از خطوط قرمز هنوز هیچکس با وجود لفاظی‌های اخیر عبور نکرده است. 

امام جمعه ماهنشان در بخشی دیگر گفت: مقاومت جانانه ۸ ساله مردم سلحشور یمن به پرچمداری انصارالله باعث شد عربستانی که سودای شکست دو هفته‌ای انصارالله و سیطره کامل بر یمن را داشت حالا بر سر میز مذاکره بنشیند. برای امضای توافقنامه صلح چانه زنی نماید، این نتیجه مقاومت است.

وی با اشاره به جمعه هفتم مهر روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس، شهادت سرداران اسلام فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند باید پیام شهیدان را به درستی بشنویم و از آن برای آبادی دنیا و آخرت بهره بگیریم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با گرامیداشت، یکشنبه نهم مهر روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی گفت: افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلوم می‌باشد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به روز آتش‌نشانی گفت: از مسئولین استانی می‌خواهیم تا کمبودهای موجود در شهرستان مخصوصاً همانند گزینش نیروی رسمی آتش‌نشان به تعداد کافی و اختصاص ماشین پیشرو برای این شهر اقدام نمایند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر