logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۲۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

کشور با انباشت جامعه کارمندی مواجه است

کشور-با-انباشت-جامعه-کارمندی-مواجه-است
امام جمعه زنجان با بیان اینکه در کشور انباشت جامعه کارمندی وجود دارد و یکی از عوامل سنگینی است اما باید این بار به مقصد برسد گفت: آمار کارمندان کشور ما؛ ۲۰ برابر دنیا است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»آیت‌الله علی خاتمی امروز ۸ شهریور ماه در جشنواره شهید رجایی که با معرفی دستگاه‌های برتر همراه بود، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تمام شهدای کارمند اظهار داشت: حضرت امام در روزهای اول که تازه انقلاب آغاز شده و دولت موقت بر سر کار بود، مراجعه کنندگان زیادی داشت که اعلام خستگی می‌کردند؛ اما ایشان می‌فرمودند شانیت ما خدمت به مردم است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در یک مثال گاها کارمندان از کار خود به دلیل حقوق پایین می‌زنند، شاید کارمندان توجیه نشده‌اند که وقتی قرار داد امضا کرده‌اند و باید مقدار زمان مشخص شده را کار کنند همان را را باید انجام دهند.

وی اذعان کرد: انتظار این است زمانی که قرارداد استخدام امضا می‌شود به تمام مواد آن التزام وجود داشته باشد چراکه التزام به شی التزام به لوازم آن است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در کشور انباشت جامعه کارمندی وجود دارد و یکی از عوامل سنگینی است اما باید این بار به مقصد برسد گفت: آمار کارمندان کشور ما؛ ۲۰ برابر دنیا است.

وی بیان کرد: زیرساختی ایجاد شده و هر مدیری که می‌خواهد تغییرات لازم را ایجاد کند، اما این اقدام نتیجه نمی‌دهد چراکه گاها جزیره‌ای عمل می‌شود ولی باید در کلان موضوع به این مسائل توجه و فکر می‌شد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک افتخار برای هر یک از ما محسوب می‌شود اذعان کرد: باید شکر‌گذار نعمت‌هایی که خداوند داده باشیم و اگر در کار خود به درستی عمل کنیم و خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم همان شکرگذاری خداوند محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه بعد از ۴۵ سال هنوز بهره‌وری ما از لحاظ بازدهی پایین است خاطر‌نشان کرد: خصوصا ما در مقایسه با کشورهایی که در اطرافمان قرار دارد به لحاظ بهره‌روی پایین هستیم.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر