logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۲۰۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

مشکل مالی خاصی در اجرای پروژه‌های شهری زنجان نیست

مشکل-مالی-خاصی-در-اجرای-پروژه‌های-شهری-زنجان-نیست
شهردار زنجان با بیان اینکه کل پیمانکاران پروژه‌های بزرگ سطح شهر به لحاظ مالی مورد حمایت قرار گرفته‌اند گفت: مشکل مالی خاصی در اجرای پروژه‌ها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علیرضا فیروزفر امروز ۵ شهریور ماه در بازدید از پروژه‌های شهر زنجان با اشاره به اینکه کل پیمانکاران به لحاظ مالی مورد حمایت قرار گرفته‌اند اظهار داشت: مشکل مالی خاصی در اجرای پروژه‌های عمده در سطح شهر زنجان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات و موانع بزرگ شهرداری برای اقلامی که قرار است خودمان تهیه کنیم سامانه ستاد می‌باشد اذعان کرد: در این سامانه حتما باید فرایند قانونی طی شود که در اغلب موارد خصوصا در خرید‌های کارفرمایی با شکست رو به رو می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه سامانه هیچ ضمانتی برای افرادی که در مزایده و مناقصه شرکت کرده‌ و برنده می‌شوند در نظر نگرفته است گفت: گاها افرادی نفر اول مزایده می‌شوند و بدون تعهد به انجام، کار را رها کرده و رفته‌اند به طوری که در چندین دور از مناقصه‌های متعدد این مشکل ایجاد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مرکز بحران شهرداری این روزها آماده اعزام تجهیزات به مز مهران برای موکب است گفت: تجهیزات ستاد بحران در موقعیت‌های مختلف کارایی داشته است.

فیروزفر در خصوص مجتمع تجاری و پارکینگ سعدی نیز گفت: نام این پروژه به نام مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی توفیق شناسایی شده است که شامل طبقات تجاری پارکینگ و طبقه آخر رستورانی با قسمت‌های رو باز و رو بسته است و تا ۲۰ روز آینده عملیات اجرایی باقی‌مانده به اتمام خواهد رسید و ۳۵ روز دیگر پروژه آماده بهره‌برداری خواهد.

شهردار زنجان در خصوص پروژه شهیدان کریمی نیز گفت: طبق گفته پیمانکار تا ۱۵ روز آینده با تجهیز کارگاه و ایجاد تجهیزات بچینگ عملیات اجرایی پروژه شهیدان کریمی آغاز خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر