logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۱۸۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

130 دستگاه اتوبوس برای زائران اربعین خدمات‌رسانی می‎کنند

130-دستگاه-اتوبوس-برای-زائران-اربعین-خدمات‌رسانی-می‎کنند
مدیرکل راهداری استان زنجان با بیان اینکه 130 دستگاه اتوبوس برای جا‌به‌جایی زائران اربعین در نظر گرفته شده است گفت: جا‌به‌جایی زائران اربعین تا 23 شهریورماه ادامه دارد.

جعفر قزوینیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه  ثبت نام، اعزام و جا‌به‌جایی زائران اربعین از 27 مردادماه شروع شده و استفاده از اتوبوس در روزهای اول توسط زائرین کم است اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های دقیق در کمیته‌های مربوطه جهت افزایش کیفیت روند جا‌به‌جایی زائرین اربعین انجام شده تا زائرین حسینی(ع) از لحاظ جا‌به‌جایی دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هماهنگی‌هایی با ستاد مرکزی اربعین و مسئولین مربوطه استانی انجام شده است و طرح جا‌به‌جایی زائران اربعین تا 23 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ابراز کرد: برای ایمنی مسیرها در جاده‌ها مخصوصا مسیرهایی که به مرزها منتهی می‌شود برنامه‌هایی مانند ایمن‌سازی و روکش‌ آسفالت در مسیرهای مربوطه انجام شده است.

قزوینیان گفت: پایانه برکت که سال گذشته با یک سری مشکلاتی مواجه بود امسال سعی شده مشکلات مربوطه اعم از آسفالت پارکینگ‌ها و سایه بان‌ها همه از لحاظ رفاهی تدابیرمربوطه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای مسیرهای منتهی به مرز تمام تابلوهای مربوط به علایم خط کشی و روکشی آسفالت‌ها که باعث بالا رفتن ایمنی جاده‌ها می‌شود امسال بیشتر مد نظر و لحاظ شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: در مسیرهای مربوط به جاده بیجار و قیدار به سلطانیه اتوبوس‌های اعزامی به مرز مهران همه مورد بازدید فنی قرار می‌گیرند.

قزوینیان ابراز کرد: در مرز مهران پایانه برکت وجود دارد که تمام اتوبوس‌های اعزامی به کشور جهت جا به جایی زائرین به آنجا مراجعه می‌کنند و برای برنامه اربعین حسینی امسال یک پایانه با پارکینگ بزرگ و مناسب برای خودروهایی که از نقاط مختلف کشور حضور دارند در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر