logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۹۶۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری زنجان خبرداد

خدمات‌رسانی 90 اکیپ‌ سیار راهداری زنجان در طرح نوروزی

خدمات‌رسانی-90-اکیپ‌-سیار-راهداری-زنجان-در-طرح-نوروزی-
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری زنجان از خدمات رسانی خدمات‌رسانی 90 اکیپ‌ سیار راهداری زنجان در طرح نوروزی گفت: 31 راهدار خانه فعال نیز در محورهای مواصلاتی استان زنجان برای ارائه خدمات به مسافران فعالیت می‌کنند.

محمد محمدی در گفت‌وگو با موج رسا;با بیان اینکه از 24 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فرورین تمام نیروهای خود را در جاده‌ها و بزرگ راه‌ها برای ارائه بهتر خدمات و کنترل مسیرها مستقر کرده است اظهار کرد: تعداد نیروهای  اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان برای کمک و خدمات رسانی به مسافران در جادها 400 نفر است.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی در مناطق کوهستانی  استقرار 253 عدد ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از قبیل ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری این اداره کل برای انجام عملیات راهداری برای طرح نوروزی مجهز شده  است در تمامی محورهای استان زنجان مستقر می‌باشد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: طرح راهداری نوروزی در راه‌های استان زنجان با تعداد 31 راهدار خانه فعال و 400 نیرو راهداری تا 15 فروردین 1402فعالیت دارد.

وی افزود: علاوه بر فعالیت راهداری‌ها در جاده‌های و مسیرها 27 مورد مجتمع رفاهی خدماتی در مسیر جاده‌ها مستقراست. برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و راهدارخانه‌های استان انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ابراز کرد: پایگاه همراهان سفر با برپایی برنامه‌های شاد و متنوع در 3 ایستگاه بین راهی آماده ارائه خدمات به رانندگان و مسافرین هستند. که هدف از این طرح کاهش تصادفات ناشی از خستگی به رانندگان است.

وی افزود: تعداد 90 اکیپ‌ سیار گشت و کنترل جاده‌ای در طرح نوروزی در محورهای مواصلاتی استان فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر