logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۱۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه در گفتگو با موج رسا:

۱۰۰ نفر در شهر صائین‌قلعه در صف انتظار خانه‌دار شدن هستند

۱۰۰-نفر-در-شهر-صائین‌قلعه-در-صف-انتظار-خانه‌دار-شدن-هستند
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: بر اساس پالایش انجام گرفته ۱۴۸ نفر متقاضی واجد شرایط برای خانه‌دار شدن در این طرح شدند و ۱۰۰ نفر دیگر نیز در انتظار تاٌمین زمین هستند.

حمیدرضا سرداریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار کرد: در شهر صائین‌قلعه با توجه به سیاست‌های نهضت ملی ۱۴۸ نفر متقاضی واجد شرایط شناخته شده که بعد از تعیین زمین توسط اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن جهت ساخت تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: در شهر صائین‌قلعه سه بلوک ۱۶ واحدی احداث شده که یک بلوک با پیشرفت ۱۰۰ درصدی سال گذشته افتتاح شد و دو بلوک دیگر با ۳۰ و ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل شدن است و پیمانکار ملزم به تحویل دو ساله پروژه است.

سرداریان افزود: تعداد ۱۰۰ نفر دیگر در صف انتظار تامین مسکن هستند که انشالله به محض اینکه تامین زمین توسط مسئولان محلی و مردم صورت بگیرد پروژه ساخت آغاز می‌شود و این افراد نیز صاحب خانه می‌شوند.

این مسئول گفت: تمام و تلاش مجموعه همکاران ما در فرآیند پروژه‌های نهضت ملی مسکن بر این است که این پروژه‌ها با حداکثر سرعت، حداقل هزینه و بالاترین کیفیت ممکن برای متقاضیان عزیز پیش ببریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر