logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۱۶۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان خبر داد:

تخصیص 5469 میلیارد تومانی تسهیلات بانکی برای طرح‌های نهضت ملی استان زنجان

تخصیص-5469-میلیارد-تومانی-تسهیلات-بانکی-برای-طرح‌های-نهضت-ملی-استان-زنجان
معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به تخصیص 5 هزار و 469 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان گفت: در پرداخت تسهلات بانکی هیچ مشکلی در استان زنجان نداریم.

به گزارش موج رسا; سید مهدی میرکاظم نژاد در نشست خبری با اشاره به اقدامات بانک مسکن در اجرای پروژه‌های مسکن ملی در سطح استان زنجان اظهار کرد: تاکنون از تسهیلات اختصاصی، مبلغ 3 هزار و 55 میلیارد تومان بر حسب میزان پیشرفت طرح‌ها، به حساب پیمانکاران پروژه‌های نهصت ملی مسکن در استان واریز شده است.  

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تعداد متقاضیان تسهیلات مسکن در استان زنجان 16 هزار و 277 نفر است، اظهار کرد: تاکنون با 15 هزار 914 نفر از متقضیان برای پرداخت تسهیلات، عقد قرار داد انجام شده است.  

معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان همچنین تعداد پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان را 764 مورد عنوان کرد و گفت: در مجموع این پروژه‌ها نزدیک 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.  

میرکاظم نژاد با بیان اینکه در سال جاری نیز روند تامین مالی پروژه‌ها به همان روال معمول ادامه می‌یابد، اظهار کرد: تامین مالی پروژه‌ها بر اساس پیشرفت فیزیکی آنها انجام می‌شود.  

وی با تاکید براینکه اجرای پروژه‌های ملی در شهرستان‌ها نیز روند خوبی دارد ابراز کرد: هیچ مشکلی در روند پرداختی تسهیلات پرو‌ژه‌های مسکن ملی در استان زنجان وجود ندارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر