logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۱۵۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه در گفتگو با موج رسا:

۱۴۰ نفر در شهرستان سلطانیه واجد شرایط برای خانه‌دار شدن هستند

۱۴۰-نفر-در-شهرستان-سلطانیه-واجد-شرایط-برای-خانه‌دار-شدن-هستند
رئیس اداره راه و شهرسازی ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: یک هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان سلطانیه در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند که براساس پالایش انجام گرفته ۱۴۰ نفر واجد شرایط برای خانه‌دار شدن در این طرح شدند.

حمیدرضا سرداریان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان سلطانیه در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند، گفت: براساس پالایش انجام گرفته ۱۴۰ نفر واجد شرایط برای خانه دار شدن در قالب طرح نهضت ملی مسکن شدند.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد:  برای اجرای این پروژه سه قطعه ۴۵۰ متری در قالب گروه ساخت به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه مورد استقبال قرار نگرفت و روند ساخت پروژه هم متوقف شد. 

سرداریان افزود: براساس تصمیم اداره کل راه و شهرسازی استان این سه قطعه زمین تجمیع شد و یک پروژه ۲۴ واحدی تعریف شد که توسط اداره بنیاد مسکن شهرستان سلطانیه در حال ساخت است که از تیر ماه ۱۴۰۲ این پروژه آغاز شده است که پیمانکار مستلزم به تحویل واحدها به مدت ۲ سال است.

وی با بیان اینکه ۱۱ قطعه ۲۳۰ متری به میزان حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع تحویل بنیاد مسکن شهرستان سلطانیه شده است، گفت: برای این میزان زمین پروژه ۵۲ واحدی تعریف خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه با بیان اینکه از تمام توان استفاده خواهیم کرد تا زمین دولتی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سلطانیه قرار بگیرد، گفت: با تامین زمین تمام متقاضیان می‌توانند از امتیاز نهضت ملی مسکن استفاده کرده و خانه‌دار شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر