logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۱۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری زنجان:

استفاده از نیروهای جوان پرتلاش از شاخصه‌های برجسته دادسرای است

استفاده-از-نیروهای-جوان-پرتلاش-از-شاخصه‌های-برجسته-دادسرای-است-
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: برخورداری از نیروهای جوان پرتلاش و با انگیزه بالا از شاخصه‌های برجسته دادسرا بوده که این ویژگی در ارائه خدمات مردم و اجرای عدالت ارزشمند و حائز اهمیت است.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام علی فرجی برحق در دیدار با دادستان زنجان و قضات دادسرای عمومی و انقلاب زنجان اظهار کرد: برخورداری از نیروهای جوان پرتلاش و با انگیزه بالا از شاخصه‌های برجسته دادسرای بوده که این ویژگی در ارائه خدمات مردم و اجرای عدالت ارزشمند و حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه شأن و جایگاه منصب قضا و قضاوت بسیار بالا است اظهار کرد: سعادت دنیوی و اخروی با دوری از تأملات، تجملات و هواهای نفسانی  نصیب انسان‌ها می‌شود، ماباید تلاش کنیم در امر قضاوت و اجرای عدالت در این مسیر ثابت قدم شویم.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه شنیدن صحبتها، نظرات و مشکلات همکاران است افزود: برای حل مشکلات در تشکیلات قضایی استان نیازمند همفکری و  همکاری و تبادل افکار هستیم، مامعتقدیم  هستیم که ابتدای امر باید مشکلات بیان  و احصا شود بعد با ارائه راهکار برای حل مشکلات تدبیر کرد.

حجت الاسلام فرجی برحق رعایت نظم و انظباط اداری از سوی همکاران قضایی را یک امر ضروری بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه همکاران دادسرای زنجان اکثرا نیروهای جوان و کم سابقه هستند، بایستی ازهمین شروع کار خود را ملزم به رعایت نظم و انظباط اداری نمایند.

وی بر تأکید بر روابط صحیح اجتماعی قضات با همکاران و مراجعین با توجه به جایگاهی که دارند عنوان کرد: انجام وظایف محوله همراه با رفتار محترمانه و مهربانانه شیرینی خدمت را  دو چندان می‌کند.

در ابتدای این دیدار دادستان مرکز استان، معاونین و قضات دادسرای زنجان به بیان مسائل، نظرات و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر