logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۱۶۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر در گفتگو با موج رسا:

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه دخترانه در شریف‌آباد ابهر

انعقاد-تفاهم‌نامه-ساخت-مدرسه-۶-کلاسه-دخترانه-در-شریف‌آباد-ابهر
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر گفت: تفاهم‌نامه ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه خیرساز-مشارکتی برای شهر شریف‌آباد منعقد شد.

ابراهیم دودانگه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: این مدرسه توسط خیر نیک‌اندیش خانواده مرحوم حاج عباسعلی نجفی که از خیرین ملی هستند و توسط شجاعی نماینده مجلس شورای اسلامی ابهر،خرمدره و سلطانیه، جذب شده است ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید

 

وی با بیان اینکه از چالش‌های اصلی آموزش و پرورش شهرستان ابهر، کمبود و فرسودگی فضاهای آموزشی است، گفت: طی مطالعات و بررسی‌های انجام گرفته، نقاط مختلف شهرستان که کمبود فضای آموزشی داشته و نیاز به احداث فضای جدید دارند احصا شده و آمار نیازها و کمبودها نیز به مسئولین محترم فرادستی اعم از فرماندار، نماینده مجلس، اداره کل آپ و اداره کل نوسازی استان اعلام شده و تلاش‌هایی نیز برای طرح مشکل کمبود فضا به خیرین جهت جذب مشارکت این عزیزان در حال انجام است.

 

دودانگه افزود: این مدرسه در شهر شریف‌آباد و برای مقطع متوسطه اول، دخترانه ساخته خواهد شد و اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۱۳ میلیارد تومان است.

 

این مسئول تصریح کرد: زمین مورد نیاز تحت مالکیت آموزش و پرورش است و مساحت ساختمان آموزشی و سرویس بهداشتی ۷۳۲ مترمربع، محوطه‌سازی ۹۵۰ مترمربع، دیوار کشی ۱۵۰ متر خواهد بود.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: تفاهم‌نامه ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه خیرساز-مشارکتی برای شهر شریف‌آباد منعقد شده است و در مدت دو سال پس از تحویل زمین، مدرسه تحت نظارت اداره کل نوسازی و توسط خیر احداث و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر