logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۱۳۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت بدنسازی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

ورزشکار زنجانی مدال برنز مسابقات مچ اندازی کشور را از آن خود کرد

ورزشکار-زنجانی-مدال-برنز-مسابقات-مچ-اندازی-کشور-را-از-آن-خود-کرد
رئیس هیئت بدنسازی استان زنجان با بیان اینکه ورزش مچ اندازی اساساً یک ورزش قدرتی است و طرفداران خاص خود را دارد گفت: ورزشکار زنجانی مدال برنز مسابقات مچ اندازی کشور را از آن خود کرد.

علی شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برگزاری مسابقات استانی و انتخاب نفرات برتر مسابقات مچ اندازی آقایان و بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور برپا شد اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی در ارومیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور از 24 تا 28 تیرماه منتخبین ایران بوده و افراد منتخب برای حضور در مسابقات قهرمان جهانی به کشور قزاقستان اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت بدنسازی استان زنجان عنوان کرد: از زنجان زهرا بیات در دسته وزنی 60 کیلوگرم بزرگسالان توانست مقام سوم را از آن خود کند.

شهبازی تصریح کرد: سارا اسماعیلی نژاد در دسته 57 کیلوگرم بزرگسالان نیز توانست مقام دوم را به نام خورد ثبت کند و محمد مهدی نادی در 84 کیلوگرم جوانان مدال نقره را کسب کرد.

وی گفت: با توجه به شروع ایام ماه محرم این مسابقات با شعار نجات اهل عالم با حسین(ع) است برگزار شده است و مسابقات مچ اندازی با استقبال خوبی روبرو شد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر