logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۰۷۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت کشتی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

ورزش کشتی زنجان نیازمند تامین اعتبار است

ورزش-کشتی-زنجان-نیازمند-تامین-اعتبار-است
رئیس هیئت کشتی استان زنجان با بیان اینکه کشتی از ورزش‌های جذاب و دارای طرفدار بسیار در کشور می‌باشد گفت: ورزش کشتی استان زنجان نیازمند تامین اعتبار است.

عباس محمدی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه متاسفانه منتخبی برای تیم ملی از استان زنجان در رشته کشتی معرفی نشده است اظهار کرد: حمایت‌های لازم در زمینه رشته‌های ورزشی در استان ضعیف است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: قهرمانان و افتخارات استان در رشته کشتی میثم نصیری، محمد نادری و میثم حیدری بودند چون حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم صورت نگرفت و رشته ورزشی کشتی استان در همان سال‌های گذشته ماند.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان عنوان کرد: سال‌های گذشته استان زنجان سه کشتی گیر نامی داشت و هر سه در تیم ملی صاحب افتخارات و مدال‌های رنگارنگ برای استان زنجان بودند.

محمدی تصریح کرد: هیئت کشتی استان زنجان برای مقاطع سنی خردسالان و نونهالان سرمایه گذاری و برنامه‌های ویژه دارد که در حال اجرا می‌باشد.

وی اذعان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم افتخارات زیادی در زمینه کشتی به نام استان ثبت کنیم و حرف‌های خوبی برای گفتن در زمینه کشتی داشته باشیم.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان افزود: متاسفانه تامین اعتبارات خوبی در رشته ورزشی کشتی صورت نگرفته و هر رشته ورزشی برای رشد و ترقی نیازمند حمایت و اسپانسر است که بدون حامی نمی‌توان قهرمان یا قهرمانانی برای استان رشد و پرورش داد.

محمدی تصریح کرد: استاندار قول‌هایی و مساعدت‌هایی مبنی بر تزریق بودجه به رشته ورزشی کشتی در نظر دارد تا بتوان افراد برگزیده از استان زنجان در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور که در مهر ماه برگزار می‌شود شرکت به عمل آید.

وی گفت: 60 داور فعال در زمینه کشتی در استان فعالیت دارد در سال 1401 تعداد داوران استان 44 نفر گزارش شده که طبق کلاس‌ها و برنامه‌هایی که برای ارتقا سطح داوری در استان برگزار شد تقریبا در سال 1402 می‌توان گفت 23 نفر نیز به این آمار اضافه شده است در کل  تقریبا 67 نفر داور در رشته ورزشی کشتی آموزش دیده وجود دارد.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان عنوان کرد: در استان زنجان 4 داور بین المللی در زمینه رشته ورزشی کشتی و الباقی داورها مدارک ملی و ممتاز دارند.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر