logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۱۳۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

پرداخت بیش از 260 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی

پرداخت-بیش-از-260-میلیارد-ریال-از-مطالبات-گندمکاران-زنجانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 260 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ 5 تیر ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.

ولی‌اله زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج_رسا؛ اظهار داشت: بیش از 260 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ 5 تیر ۱۴۰۱ گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت شد.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز خواهد شد.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مرحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

 وی با بیان اینکه هم اکنون 35 مرکز در سطح استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، اذعان کرد: کشاورزان می‌توانند با ارائه کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم خود به مراکز مشخص شده مراجعه کنند.

 زمانی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم 15 هزارتومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر