logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۱۱۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

تامین قطعات به سرقت رفته پله‌های برقی به یک معظل تبدیل شده است

تامین-قطعات-به-سرقت-رفته-پله‌های-برقی-به-یک-معظل-تبدیل-شده-است
شهردار زنجان با بیان اینکه تامین قطعات به سرقت رفته پله‌های برقی به یک معظل تبدیل شده است گفت: حتی اگر قطعات تامین شود باید یک کانکس در کنار پله‌ها تعبیه شود و برای انجام خدمات به کار رود تا از محل درآمد حاصل از آن پله‌های برقی نگهبانی و حفظ شود.

علی‌رضا فیروزفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; در خصوص علت فعال نبودن پله‌های برقی و آسانسور‌های موجود در سطح شهر اظهار داشت: در ۵ نقطه شهر برای عبور و مرور عابر پیاده در ۲ دو نقطه آسانسور و سه نقطه پله برقی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تجهیزات آسانسور و پله‌های برقی نصب شده بلافاصله بعد از نصب به سرقت رفته است و چیزی به اسم آسانسور باقی نمانده و تنها چند تکه فلز باقی مانده است.

شهردار زنجان گفت: برای راه‌اندازی آسانسور و پله‌های برقی پیگیر تامین قطعات به سرقت رفته هستیم اما این امر به یک معظل تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه از سویی دیگر اگر بدون تعبیر مناسب این پله‌ها دوباره تامین قطعات شوند همانند قبل به سرقت خواهند رفت ادامه داد: در کنار پل‌های عابر پیاده یک فضایی باید تعبیه شود که به عنوان کانکس خدماتی به کار برود و این کار باید از طریق مناقصه انجام شود، تا از محل درآمد کانکس این پل نگهداری شود چراکه امکان نگهبانی برای پل و آسناسور‌ها امکان پذیر نیست حتی اگر نگهبان نیز در این محل حضور داشته باشد باز هم بی‌نتیجه خواهد بود.

فیروزفر گفت: اسناد در حال بارگذاری برای مناقصه می‌باشد.

وی در خصوص علت نیمه‌کاره ماندن پل شهرآرا نیز یاد‌آود شد: برآورد اولیه این پل در زمان عقد قرار داد درست نبوده است و کل قرارداد نیز همان پایه‌های فلزی است که کار شده و قرارداد به اتمام رسیده است. اما هنوز پیمانکار قبل بلاتکلیف است.

شهردار زنجان تصریح کرد: روز گذشته تصمیم گرفته شد تا پیمانکار قبلی تعیین و تکلیف شود با این وجود ما منتظر نمانده‌ایم و مناقصه تکمیل انجام شده و نفر برنده نیز همان پیمانکار قبلی است اما باید قرار داد قبلی تعیین و تکلیف شود. و اگر اتفاق خاصی نیفتد در مدت یک هفته آینده عملیات اجرایی آغاز می‌شود‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر