logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۱۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

مشکلات و تنگناهای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مورد توجه قرار گیرد

مشکلات-و-تنگناهای-شهرداری‌ها-و-دهیاری‌ها-مورد-توجه-قرار-گیرد-
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه مشکلات و تنگناهای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید مورد توجه قرار گیرد گفت: اما با این موضوع توجه چندانی نمی‌شود.

به گزارش موج رسا; مجید ناصحی مقدم امروز ۱۷ تیر ماه در نشست خبری شهردار زنجان با خبرنگاران استان با بیان اینکه ۱۴ تیر به نام شهرداری و دهیاری ثبت شده است گفت: باید به بیان مشکلات و تنگناهای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز پرداخته شود.   

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهر زنجان در طول ‌دو سال گذشته تغییرات محسوسی را شاهد بود اما این صرفا یک تعریف نیست بلکه این پیشرفت به اذعان خود مردم و مسئولان کشوری مطرح شده است.

 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی اقدامات شهرداری زنجان به عنوان الگو در کشور مطرح است و یک شاخص می‌باشد و روز به روز در حال گسترش است گفت: شهر بر اساس رویش‌های افراد شاخص خود در حال پیشرفت است و این نوید را می‌دهم که بتوانیم رو به جلو با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در اعیاد قربان و غدیر شاهد اجرای برنامه‌های متنوع توسط شهرداری بودیم گفت: این امر نشان از دید نگاه مردمی شهرداری زنجان است که اوج آن را در جشن عید غدیر شامگاه گذشته شاهد بودیم.

ناصحی‌مقدم افزود: افتتاح سبزه میدان باعث شد این محل بعد از سال‌ها به جایگاه واقعی خود برسد. جشنی همچون جشن روز گذشته در سبزه‌میدان که با حضور حداکثری مردم برگزار شد، نشان می‌دهد آماده جهش خوبی در شهر و در مرکز استان هستیم. 

ناصحی‌مقدم گفت: در تک تک نقاط شهر مشکلات انباشته شده از سال‌ها قبل وجود دارد که باید به این‌ مشکلات توجه جدی شود بنابراین باید تلاش مجدانه داشته باشیم تا عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم اما برای پیمودن این راه نیازمند همراهی هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر