logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۱۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان هشدار داد:

برق دستگاه‌های اجرایی پر مصرف استان زنجان قطع می‌شود

برق-دستگاه‌های-اجرایی-پر-مصرف-استان-زنجان-قطع-می‌شود
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: ​برق دستگاه‌های اجرایی که نتوانند میزان مصرف انرژی خود را براساس مصوبه ابلاغ شده در ساعات اداری و غیر اداری کاهش دهند قطع خواهد شد.

به گزارش موج رسا; پیام جوادی، در آیین آغازین این رزمایش با اشاره به‌ این‌که دولت مدیریت مصرف برق را از مجموعه‌های زیرمجموعه خود آغاز نموده است گفت: براساس مصوبه هیات وزیران، تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی باید مصرف برق خود را حداقل ۳۰ درصد در طول ساعت کاری روزانه و 60 درصد در ساعات غیراداری نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دهند.

بیشتر بخوانید

جوادی از رصد لحظه‌ای میزان مصرف برق دستگاه‌‎های اجرایی استان خبر داد و افزود: کارشناسان پایش شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با استفاده از کنتورهای هوشمند نصب شده برای مشترکان اداری به صورت برخط و لحظه‌ای قادر به کنترل بار مصرفی این مشترکان هستند و برق دستگاه‌های اجرایی که نتوانند میزان مصرف انرژی خود را براساس مصوبه ابلاغ شده در ساعات اداری و غیر اداری کاهش دهند قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، اضافه کرد در رزمایش بزرگ پایش و مدیریت بار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان 18 اکیپ نظارتی متشکل از کارشناسان مدیریت مصرف شرکت توزیع حضور دارند که براساس برنامه‌ریزی انجام شده ساختمان‌های بیش از یکصد دستگاه‌ اجرایی و دولتی در طول این رزمایش رصد می‌شود و راه‌کارهای لازم برای کاهش مصرف برق این ساختمان‌ها توسط کارشناسان ارائه می‌شود.

این رزمایش بزرگ پایش و مدیریت بار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان زنجان با حضور 55 کارشناس مدیریت مصرف در قالب 18 اکیپ نظارتی به همت دفتر مدیریت مصرف و با مشارکت گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و پایگاه مقاومت بسیج شهید تجلی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان صبح امروز آغاز شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر