logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۰۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

برق رایگان پاداش همراهی ۶۵۰۹ کشاورز زنجانی

برق-رایگان-پاداش-همراهی-۶۵۰۹-کشاورز-زنجانی
مدیر‌عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: سال گذشته تعداد مشترک کشاورزی که در طرح شرکت توزیع برق را همراهی کردند ۶ هزارو ۵۰۹ مشترک بودند و سبب صرفه‌جویی در مصرف برق در ساعات پیک بار شدند.

پیام جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در راستای گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲؛ وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر امسال ۱۴۰ برنامه برای گذر موفق از پیک بار تابستانه در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: یکی از این طرح‌ها؛ طرح پاداش برق رایگان برای کشاورزان است. کشاورزان می‌توانند در دو بخش از ساعات اوج مصرف برق با شرکت برق همکاری کنند.

مدیر‌عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: کشاورزان در ساعت ۱۱ تا ۱۶ بعد از ظهر و ساعت ۱۳ تا ۱۸ بعد از ظهر که میزان مصرف برق و دمای هوا بالا است می‌توانند با شرکت برق همکاری کنند و میزان مصرف برق را به صفر برسانند و در قبال این امر بقیه ساعات روز که ۱۹ ساعت می‌شود از شرکت توزیع برق، برق رایگان دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در خصوص پروانه بهره‌برداری از چاه‌های کشاورزی دقیقا در پروانه بهره‌برداری نیز قید شده است که میزان بهره‌برداری از آب در طول روز ۱۲ ساعت است، به عبارتی طرح شرکت توزیع برق مطابق با پروانه‌های بهره‌برداری از چاه‌های کشاورزی برنامه‌ریزی شده است.

جوادی با بیان اینکه در سال گذشته کشاورزان همراهی بسیار خوبی با شرکت توزیع برق برای اجرای طرح مذکور داشتند گفت: سال گذشته هیچ خاموشی برای بخش کشاورزی تحمیل نشد و امیدواریم که امسال با همراهی کشاورزان این همراهی ایجاد شود.

وی یادآور شد: سال گذشته تعداد مشترک کشاورزی که در طرح شرکت توزیع برق را همراهی کردند ۶ هزارو ۵۰۹ مشترک همکاری بودند و سبب صرفه‌جویی در مصرف برق در ساعات پیک شدند و از سویی دیگر برق این مشترکان نیز رایگان محاسبه شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر