logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۱۰۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در نشست با مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مطرح شد:

لزوم توجه دفاتر مدیریت بحران آب و فاضلاب به ارتقا ساختار پدافند غیر عامل

لزوم-توجه-دفاتر-مدیریت-بحران-آب-و-فاضلاب-به-ارتقا-ساختار-پدافند-غیر-عامل
مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تبادل تجربیات با سایر استان‌ها، ارتقاء ساختار پدافند غیرعامل و برگزاری مانورهای مختلف از جمله اقداماتی است که باید بصورت جدی و عملیاتی در دستور کار دفاتر مدیریت بحران شرکت‌های آبفا قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; علی‌رضا جز‌قاسمی امروز ۱۴ تیرماه در نشست مشترک مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: احداث مخزن 15000 متر مکعبی شهر زنجان، حفر و تجهیز 16 حلقه چاه، احداث خط انتقال کمربندی شمالی، احداث خط جمع‌آوری و انتقال چاه‌های غرب زنجان، احداث مخزن 5000 متر مکعبی شهر قیدار، حفر و تجهیز چاه‌های بحران در شهرهای ابهر، خرمدره، قیدار و ماهنشان از جمله طرح‌های شاخص رفع تنش آبی در استان زنجان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی بیان کرد: علیرغم خشکسالی و کمبود در منابع آبی، آبرسانی در استان زنجان نسبت به گذشته بهبود یافته و از وضعیت پایداری برخوردار می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 389 میلیارد تومان پروژه‌های اضطراری تنش آبی در استان زنجان تعریف شده است که با اجرای کامل این پروژه‌ها، گام بزرگی در راستای مدیریت بحران در حوزه تامین و توزیع آب برداشته می‌شود.

لزوم توجه مدیریت بحران آبفا به ارتقا ساختار پدافند غیر عامل

ناصر اکبری، مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این نشست با بیان اینکه ارزیابی وضعیت مدیریت بحران در حوزه آبرسانی در استان زنجان مثبت است گفت: با نگاه ویژه مدیران استان به این بخش، استان زنجان از وضعیت مطلوبی نسبت به سایر استان‌ها برخوردار است.

تصریح کرد: تبادل تجربیات با سایر استان‌ها، ارتقاء ساختار پدافند غیرعامل و برگزاری مانورهای مختلف از جمله اقداماتی است که باید بصورت جدی و عملیاتی در دستور کار دفاتر مدیریت بحران شرکت‌های آبفا قرار گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر