logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۱۰۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
واکنش تند استاندار زنجان به اظهارات مدیرکل راه‌وشهرسازی:

قیمت زمین مسکن‌های ملی همان قیمت اولیه خواهد بود

قیمت-زمین-مسکن‌های-ملی-همان-قیمت-اولیه-خواهد-بود
استاندار زنجان در واکنشی تند به اظهارات مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان مبنی بر قیمت‌گذاری به روز زمین مسکن‌های ملی گفت: در جلسه هفته گذشته در مقابل تعدادی از نمایندگان اعلام کردیم قیمت زمین در مسکن‌های ملی همان قیمت اولیه و ۸۰ میلیون تومان خواهد بود، تمام شد و رفت!

به گزارش موج رسا; امروز ۱۱ تیرماه جلسه شورای مسکن در استانداری زنجان برگزار شد، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان در این جلسه اظهار کرد: پروژه‌های مسکن در دو بخش اقدام ملی به صورت اقساطی و نهضت ملی به صورت ۹۹ ساله واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه عرصه زمین نیز باید به متقاضیان واگذار شود گفت: بحثی که وجود داشت این بود که هزینه زمین در پروژه‌ها مشخص شود، در بحث ابلاغیه که از سازمان ملی زمین ارسال شده؛ قیمت‌گذاری زمین به زمان تحویل پروژه موکول شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اذعان کرد: افزایش قیمتی که در راس زمین‌ها وجود دارد خود عاملی است که برای متقاضیان و شرایط قیمتی سخت خواهد بود. پیشنهاد این بود که تعدیل شود و عدد کمتر برای قیمت زمین ها باشد چراکه یک قیمت اولیه و یک قیمت فعلی زمین برای پروژه‌ها وجود دارد و نظر ما این است تناسبی باشد و مابه‌التفاوت این دو عدد به صورت جمع‌بندی در زمان شروع و اتمام پروژه به عنوان قیمت لحاظ شود.

اسماعیلی ادامه داد: مثلا در کوی زنگان قیمت زمین‌ها در زمان شروع پروژه از ۸۰ تا ۱۵۰ میلیون متغیر بود چراکه در سایت‌های مختلف قیمت‌گذاری متفاوت وجود دارد و امروز قیمت بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به ازای هر واحد است. نظر ما این است که متوسط این ارقام را دریافت کنیم.

اما محسن افشارچی، استاندار زنجان در واکنش به اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به قیمت‌گذاری به روز زمین مسکن‌های ملی در استان واکنش نشان داد و پاسخ تندی به مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان داد.

قیمت زمین در مسکن‌های ملی همان قیمت اولیه خواهد بود

استاندار زنجان خطاب به مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان گفت: در جلسه هفته گذشته در مقابل تعدادی از نمایندگان اعلام کردیم قیمت زمین در مسکن‌های ملی همان قیمت اولیه خواهد بود و تمام شد و رفت، بنابراین قیمت زمین همان ۸۰ میلیون تومان است و تمام ما حرف زده‌ایم!

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : احمدرضا سلطانی ] [ ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ ]
بلسلام.درود بر شرف این استاندار که بفکر قشر ضعیف ومستآجر هست.وحرف وعملش یکی هست.اگه تو کشور ۵۰نفر از این افراد باشه که بفکر قشر ضعیف باشند دیگه بی خانمانی در کشور نداریم.
[ نام : ] [ ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ]
کرمان هنوز خواب هستن واز مسکن ملی خبری نیست میگن زمین نیست از هر طرف خونه سبز میشه واز همه طرف زمین وجود داره
[ نام : سید کریم ] [ ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ]
آقای راه وشهر سازی اسلامشهر مبینی چطوری از هم استانیهایش دفاع میکند زنجان میگم میگه همان قیمت اولیه
[ نام : محسن ] [ ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ]
مگه زمین مسکن ملی رایگان نیست؟این۸۰میلیون رو از کجا درآوردید؟
[ نام : ] [ ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ ]
سلام آقای مرتضوی وزیرکارایران .مادر من خانه ندارد و نمی‌تواند که در پارک بخوابدواینکه ماده 41قانون کار را چرا اجرا نمیکنیدواصل 31و43قانون اساسی را واینکه لعنت خدا بر آنها که به زن ظلم میکنند
فرم ارسال نظر