logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۱۰۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

پروژه 54 واحدی نهضت ملی مسکن خرمدره در هفته دولت افتتاح می‌شود

پروژه-54-واحدی-نهضت-ملی-مسکن-خرمدره-در-هفته-دولت-افتتاح-می‌شود
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از افتتاح پروژه 54 واحدی نهضت ملی مسکن خرمدره در هفته دولت خبر داد و گفت: مشارکت مردم در پرداخت به موقع ، موجب تسریع در اجرای پروژه‌ها و تحویل به موقع واحدها است.

به گزارش موج رسا; رضا خواجه‌ای امروز ۱۰ تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در حال حاظر بنیاد مسکن استان 13 پروژه با دارا بودن 1739 واحد مسکونی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت(هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد، که به طور میانگین بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بیشتر بخوانید

وی از افتتاح پروژه 54 واحدی نهضت ملی مسکن خرمدره به همت بنیاد مسکن استان در هفته دولت سال جاری خبر داد و گفت: این پروژه در 6 بلوک و 3 طبقه و در مساحتی بالغ بر 6192 متر مربع در حال تکمیل و واگذاری است.

وی بر ضرورت مشارکت مردم در خصوص اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: مشارکت مردم، تضمین موفقیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن به شمار می‌آید، به طوری که پرداخت به موقع متقاضیان، موجب تسریع در اجرای پروژه‌ها و تحویل به موقع واحدها است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد: تاکنون بنیاد مسکن 278 قطعه زمین از اداره راه و شهرسازی برای احداث 1904 واحد مسکونی در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان دریافت نموده است.

خواجه‌ای به برخی پروژه‌های در دست اجرا و طراحی از سوی این نهاد اشاره کرد و گفت: پروژه‌های در دست اجرا 1748 واحد مسکونی به مساحت 238169 متر مربع و پروژه های در دست طراحی، 1009 واحد به مساحت 125576 متر مربع می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر