logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۱۰۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار شهرستان خرمدره در گفتگو با موج‌رسا:

بنیاد مستضعفان زمین تعدادی از مسکن‌های ملی شهرستان خرمدره را تامین کرد

بنیاد-مستضعفان-زمین-تعدادی-از-مسکن‌های-ملی-شهرستان-خرمدره-را-تامین-کرد
فرماندار شهرستان خرمدره با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن به لحاظ تامین زمین مشکلاتی وجود داشت گفت: بنیاد مستضعفان زمین تعدادی از واحد‌ها را تامین کرد.

فیاض محبی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در طرح اقدام ملی مسکن ۳ هزار نفر از شهرستان خرمدره ثبت نام کرده بودند اما بعد از پایش تعداد به یک هزارو ۲۵۰ نفر کاهش یافت، از این تعداد یک هزار مورد در دست اقدام است و برای ۲۵۰ نفر بعدی نیز در تلاش برای تامین زمین هستیم با این وجود تا حال حاضر تعداد ۷۲ واحد مسکن ملی(۱۸ واحدی و ۵۴ واحدی) تقریبا به اتمام رسیده و آماده واگذاری است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مجموعه ۷۲ واحدی دیگری نیز دارای پیشرفت فیزیکی۵۰ درصد است و استارت اجرایی مجموعه ۷۷۱ واحدی نیز زده شده است.

فرماندار شهرستان خرمدره با بیان اینکه به لحاظ تامین زمین در شهرستان خرمدره مشکلاتی وجود داشت گفت: در این راستا باید از ظرفیت بنیاد مستضعفان استفاده می‌شد. به همین دلیل ۲۶۰ قطعه زمین هماهنگ شد و در فاز ۳ گلدشت واگذاری انجام گرفت.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن تجهیز کارگاه کرده و در ۴۵۰ واحد پی‌کنی انجام شده، گفت: به دلیل استقبال مردم طرح بازنگری شد و مقرر است فاز یک به ۶۰۰ واحد افزایش یابد البته پروژه ۷۷۱ واحدی نیز به ۸۵۰ واحد افزایش خواهد یافت.

محبی یادآور شد: با موافقت آقای فتاح همچنین ۲۰ قطعه زمین نیز برای احداث ۱۰۰ واحد مسکن به افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در شهرستان خرمدره نیز تامین شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر