logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۰۳۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول طرح ملی جهش تولید در دیم زارهای کشور مطرح کرد:

طرح جهش تولید در دیم زارها نمونه موفقی از همکاری برون سازمانی و وزارتی است

طرح-جهش-تولید-در-دیم-زارها-نمونه-موفقی-از-همکاری-برون-سازمانی-و-وزارتی-است
مسئول طرح ملی جهش تولید در دیم زارهای کشور گفت: طرح جهش تولید در دیم زارها با محوریت محرومیت زدایی، نمونه موفقی از همکاری برون سازمانی و وزارتی می‌باشد.

به گزارش موج رسا; عزیز کریمی، در سفر یکروزه به استان زنجان اظهار داشت: طرح جهش تولید در دیم زارها با محوریت محرومیت زدایی، نمونه موفقی از همکاری برون سازمانی و وزارتی می‌باشد.

وی افزود: اجرای طرح جهش تولید یک اقدام اثرگذار برای استفاده از زمین‌های کم بازده و توسعه کشت دیم است که با همکاری ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) و وزارت جهادکشاورزی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رونق کشاورزی در دیمزارها اجرا می‌شود.

مسئول طرح ملی جهش تولید در دیم زارهای کشور بیان کرد: اجرای این طرح با محوریت محرومیت زدایی و تامین امنیت غذایی یکی از مهمترین طرح‌های ملی در بخش کشاورزی است. 

وی به رعایت اصول فنی در این طرح از جمله اجرای عملیات مکانیزه، رعایت تناوب زراعی، کشت عمود بر شیب و اجرای طرح زارع به زارع برای رفع نیاز بذور کشاورزان اشاره کرد.

کریمی تصریح کرد: اجرای تناوب زراعی و انجام عملیات مکانیزه در مراحل کاشت، داشت و برداشت ، استفاده از بذور مناسب نقش بسیار مهمی در تولید و موفقیت این طرح را دارد .

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر