logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۹۹۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

روند بستری‌های بیماران کرونا همچنان افزایشی است

روند-بستری‌های-بیماران-کرونا-همچنان-افزایشی-است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بستری‌های فعلی در بیمارستان‌ها رو به افزایش است گفت: یک مورد فوتی در طی 24 ساعت گذشته ناشی از بیماری کرونا در استان زنجان گزارش شده است.

مشهود تقیلو در گفت‌و‌گو با موج رسا; با بیان اینکه تعداد افراد مبتلا به کرونا در چند روز گذشته روند افزاشی داشته است اظهار کرد: عدم عایت پروتکل‌های بهداشتی یک از موارد گسترش این ویروس در جامعه است.

وی افزود: طبق آمار به دست آمده از بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی استان تعداد بستری‌های تزایدی 42 هزار رو 290 نفر بوده و تعداد بستری‌های فعلی در این مراکز 30 مورد گزارش شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد: تعداد افراد مثبت بستری تزایدی 15 هزار رو 115 نفر است و تعداد ترخیص شده‌ها 13 هزارو 141 نفر است.

تقیلو تصریح کرد: تعداد فوتی‌های تزایدی یک هزار رو 960 نفر اعلام شده است که یک مورد فوتی در طی 24 ساعت گذشته به ثبت رسیده است.

وی گفت: آمار افراد مثبت سرپایی روز یک نفر در مراکز خدمات درمانی به ثبت رسیده است که تعداد کل مبتلایان به این بیمای 179 هزار رو 395 نفر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز کرد: طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در استان شهرستان خرمدره در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر